Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Nationaal Verbond Socialistische Mutualiteiten
Postadres: Sint-Jansstraat 32-38,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Evy Breynaert
Tel: +32 25151907
E-mail: aankopen@socmut.be
Internetadres(sen): www.mutsoc.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=404677
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Software Tijdsregistratie Referentienummer: NVSM-2021-008-NVSM-OO-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 72200000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De aankoop, de installatie (met inbegrip van de implementatie, de migratie en de integratie), alsook het onderhoud en de ondersteuning van een software inzake tijdsregistratie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
De aankoop, de installatie (met inbegrip van de implementatie, de migratie en de integratie), alsook het onderhoud en de ondersteuning van een software inzake tijdsregistratie
II.2.7. Looptijd
84 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie opdrachtdocumenten
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-19 10:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2021-05-03
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
zie opdrachtdocumentenDe maximale afnamehoeveelheid in het kader van de raamovereenkomst wordt vastgesteld op 950.000,00 exclusief BTW
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Nationaal Verbond van Socialistische Mutualiteiten
Sint-Jansstraat 32-38, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-17