Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Vorst
Postadres: Pastoorstraat 2,BE-1190 Vorst
Tel: +32 23702211
Fax: +32 23702213
E-mail: contact@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Openbare Werken - Gemeente gebouwen
Postadres: Chaussée de Bruxelles 112,BE-1190 Vorst
Contactpersoon: De heer José Sanchez
Tel: +32 23481747
Fax: +32 23481751
E-mail: jsanchezmarin@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoud en herstelling van de verwarmingsinstallaties, ventilatiesysteem, fotovoltaïsche installaties, systemen voor productie van sanitair warm water en klimaatregeling, evenals de reparatie en de vervanging van de wisselstukken in gemeentelijke woningen en de werkzaamheden van het besluit EPB verwarming (2021-2023) Referentienummer: 2021-S-003
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Verschillende gemeente gebouwen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Verschillende gemeente gebouwen, 1190 Vorst
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
31 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Gebouwen Huisvesting II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Verschillende gemeente gebouwen, 1190 Vorst
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
31 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën);* De inschrijver wordt verzocht bij zijn offerte een geldig uittreksel uit het strafregister te voegen* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: Voorstelling van drie referenties van gelijkaardige opdrachten uitgevoerd in de 3 laatste jaren. De dienstprestaties worden gestaafd aan de hand van attesten die werden afgeleverd of afgetekend door de bevoegde instantie of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door een attest van de afnemer of bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.2. Enkel voor perceel 2: Voorstelling van drie referenties van gelijkaardige opdrachten uitgevoerd in de 3 laatste jaren. De dienstprestaties worden gestaafd aan de hand van attesten die werden afgeleverd of afgetekend door de bevoegde instantie of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door een attest van de afnemer of bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
Eventuele minimumeisen:
1. 100.000,00 EUR HTVA
2. 20.000,00 EUR HTVA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-04-20 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-08-18
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-04-20
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-03-17