Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Mevrouw Annelies Michiels
Tel: +32 16347425
Fax: +32 16347460
E-mail: annelies.michiels@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Materiaalbeheer Aankoop
Postadres: Herestraat 49,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: De heer Joris Wouters
Tel: +32 16342807
Fax: +32 16347460
E-mail: joris.2.wouters@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
spraakalarmsysteem Referentienummer: P6914
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 32000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: UZ Leuven, Herestraat 49 te 3000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Onderhavige aanneming omvat de levering van de goederen en de in dienst name van de in het 19" samengebouwde centrale apparatuur (VACIE) van het voor de site voorziene gecombineerde en gedecentraliseerde muziekdistributie-, omroep- en spraakalarmsysteem, verder omschreven als PA/VA-systeem. Het voorgestelde PA/VA-systeem moet een oplossing kunnen bieden voor 2 soorten van communicatie. Een eerste is deze van ontruiming- en/of waarschuwingsboodschappen voor het ontruimen van gebouwen in geval van brandmelding. De communicatie zal hier gebeuren aan de hand van vooraf opgenomen berichten die automatisch gestart worden vanuit de verbinding met de lokale brandcentrales. Hiervoor dient het systeem te beantwoorden aan de NBN S21-111 reeks en zal uitsluitend opgebouwd zijn met gecertifieerde producten volgens de EN54-4, EN54-16 en EN54-24 normen. De tweede communicatievorm is deze van alle andere mogelijke omroepen met betrekking tot de veiligheid van mensen, gebouwen en/of technische installaties. Enkele voorbeelden hiervan zijn meldingen in geval van amok, instortingsgevaar van gebouwen, verontreinigde buitenlucht, enz. Dit kan gebeuren a.d.h.v. zowel vooraf opgenomen als "live" gesproken berichten. Het starten van deze boodschappen zal gebeuren vanuit een centraal platform dat de verschillende PA/VA installaties op IP niveau aanspreekt om zo een specifieke boodschap te laten afspelen in vooraf geselecteerde zones van één of meerdere installaties. Het centraal platform maakt geen deel uit van dit dossier; echter dient het voorgestelde PA/VA systeem wel de mogelijkheid te bezitten om via een extern platform aangestuurd te worden op de hierboven beschreven wijze. De aansturing van het spraakalarmsysteem via het centrale platform zal op protocolniveau gebeuren. Beide hierboven beschreven communicatievormen worden via één en dezelfde geluidsinstallatie tot stand gebracht. De site heeft een gebouwoppervlakte van ongeveer 500.000m².
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal een omzet van 6 mio euro.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Indien noodzakelijk om een toereikend mededingingsniveau te waarborgen, kunnen de aanbestedende overheden aangeven dat bewijs van relevante leveringen of diensten die langer dan drie jaar geleden zijn geleverd of verleend toch in aanmerking wordt genomen.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 3 relevante referenties, uitgerust met het voorgestelde systeem (merk/model) met een totale bedekte oppervlakte representatief voor de grootte-orde van de UZ Leuven site (mag verspreid zijn over meerdere sites), en met een bewezen kwaliteitsvolle werking van minimaal 2 jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-29 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-09-25
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-29
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Materiaalbeheer
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Instructies voor het afhalen van de aanbestedingsdocumenten:Klik op de link in de publicatie. Hierna zal er worden gevraagd om in te loggen; gebruik hiervoor uw eigen e-mailadres. Nadien zal u in uw mailbox een e-mail toekrijgen met verdere instructies voor het downloaden van de aanbestedingsdocumenten (paswoord,.).U kan best via Internet Explorer werken hiervoor.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg - Afdeling Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-24