Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: LOJEGA
Postadres: Rusatiralaan 6,BE-1083 Ganshoren
Contactpersoon: De heer Pierre Chicot
Tel: +32 24262394
Fax: +32 24261314
E-mail: p.chicot@lojega.be
Internetadres(sen): www.lojega.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatiewerkzaamheden van de stookruimte en verwarmingsinstallatie van Florair 4, renovatie van de stookruimte van het gebouw Florair 1. Referentienummer: 2410/2019/01/01
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Avenue Guillaume De Greef 100 et 400 à 1090 Jette
II.2.4. Beschrijving
Renovatie van twee stookruimten op de site Florair. Deze werkzaamheden bestaan onder meer, uit: - Uit het demonteren van bestaande installaties; - Het installeren van condensatieketels ; - De hydraullische en elektrische renovatie ; - De regeling van de stookruimten; - Het instaleren en integratie van warmte-krachtkoppelingsystemen . Het bestaat ook uit de demontage en vervanging van het verwarmingsdistributiesysteem van de Florair 4.
II.2.7. Looptijd
224 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. RSZ-attest A/ Naleving van art. 68 van de wet van 7 juni 1969 en van art. 62 van het "plaatsingsbesluit".De inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij in orde is met betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen. De inschrijver die personeel tewerkstelt dat onder een andere lidstaat van de Europese Unie ressorteert en niet hierboven is bedoeld, voegt een attest bij uitgereikt door de bevoegde buitenlandse instantie waaruit blijkt dat hij in orde is met de betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig met de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. 2. Fiscaal attest B/ Naleving van art. 68 van de wet van 17 juni 2016 art.63 van het "plaatsingsbesluit":De inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een attest waaruit blijkt dat hij in orde is met zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum van ontvangst van de offertes.Voor een Belgische inschrijver moet dit attest uitgereikt zijn door de FOD Financiën. 3. Verklaring op erewoordC/ Eventuele corrigerende maatregelen bedoeld in art. 70 van de wet van 17 juni 2016.Met toepassing van artikel 39 van het "plaatsingsbesluit" dat bepaalt dat de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord mogen verruimen. Door de indiening van zijn offerte:Verklaart de inschrijver op erewoord in het bezit te zijn van de hierna vermelde documenten en verbindt zich ertoe ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen voor te leggen(indien de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van opdracht zal hij deze documenten moeten voorleggen). 1. Strafregister Uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document uitgereikt door een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie van het betreffende land.2. Attest van afwezigheid van faillissement Een attest uitgereikt door de bevoegde instantie van het betreffende land waaruit blijkt dat de inschrijver niet in een toestand verkeert van faillissement of vereffening, zijn werkzaamheden niet heeft gestaakt, geen gerechtelijke reorganisatie ondergaat of aangifte van zijn faillissement heeft gedaan, dat geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie voor hem aanhangig is, of dat hij niet in een vergelijkbare toestand verkeert naar aanleiding van een soortgelijke procedure die bestaat in andere nationale regelgevingen.Eventuele minimumeisen: 1. Het attest heeft betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum van ontvangst van de offertes.
Eventuele minimumeisen:
1.
Het attest heeft betrekking op het laatste kalenderkwartaal dat is verstreken vóór de uiterste datum voor ontvangst van aangeboden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. 1. Soortgelijke opdrachten De aannemer moet het bewijs leveren van zijn bekwaamheid dat hij de opdracht naar behoren kan uitvoeren, door referenties te verstrekken waaruit blijkt dat hij in de afgelopen 5 jaar vóór de bekendmaking van deze aankondiging een volledige opdracht bouw-of renovatiewerkzaamheden van een stookruimte uitvoerde die aan een van de volgende voorwaarden voldoet :- De opdracht had betrekking op twee projecten voor een totaalbedrag excl. Btw gelijk aan of meer dan 500.000 EUR.- Zich hebben gericht op een project van en installatie van een warmtekrachtkoppelingseenheid. Uitgevoerd in een woongebouw met minimaal 90 wooneenheden.- Zich hebben gericht op een project van renovatie in bewoonde woningen van het distributienet en de verwarmingsuitstoot van minimaal 90 eenheden.Om ontvankelijk te zijn, moeten de referenties de volgende informatie of documenten verstrekken: 1) een attest van goede uitvoering opgesteld op naam van de aannemer, ondertekend door de aanbesteder en uitgereikt na de datum van de voorlopige oplevering van de werkzaamheden. Het attest vermeldt de datum van de voorlopige oplevering die moet toegekend zijn na (datum van deze bekendmaking min 5 jaar) en vóór de datum van ontvangst van de offertes.2) alsook de documenten die de volgende informatie bevatten: a. Het totaalbedrag van de werkzaamheden excl. btwb. De vermelding van het betrokken aantal wooneenhedenc. De productiecapaciteit van de stookruimte2. Verklaring op erewoordMet toepassing van artikel 39 van het "plaatsingsbesluit" dat bepaalt dat de opdrachtdocumenten het toepassingsgebied van de verklaring op erewoord mogen verruimen. Door de indiening van zijn offerte:verklaart de inschrijver op erewoord in het bezit te zijn van de hierboven vermelde documenten en verbindt zich ertoe ze op eenvoudig verzoek van de aanbesteder binnen een termijn van 10 dagen voor te leggen (indien de inschrijver in aanmerking komt voor de gunning van de opdracht zal hij deze documenten moeten voorleggen).
Eventuele minimumeisen:
1. Binnen een termijn van 5 jaar, twee referenties van stookplaatsen voor een bedrag van 500.000 euro, één met levering en installatie van een warmtekrachtkoppelingseenheid en een distributie- en emissiereferentie in bewoonde woningen (90 eenheden)".
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-03-23 00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2022-01-17
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-03-23
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Rusatiralaan 6 te 1083 Ganshoren
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 03/03/2021 om 14.00G. De Greeflaan 100 te 1090 Jette De aanvrager wordt verondersteld het terrein te hebben bezocht om de complexiteit van het vereiste werk te zien. Hij kan geenszins beweren dat hij het dossier en de werkplaatsen, toegangen, omliggende zones, enz. ter plaatse niet kentDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RECHTBANK VAN EERSTE AANLEG VAN BRUSSEL
Quatre Brasstraat 13, BE-1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-02-18