Gemeente Pepingen

Herstelling en onderhoudswerken/asfaltering aan diverse wegen in de gemeente Pepingen dienstjaar 2021 eventueel verlengbaar voor 2022, 2023, 2024 en 2025



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Pepingen
Postadres: Ninoofsesteenweg 116,BE-1670 Pepingen
Contactpersoon: De heer Jonas Annendijck
Tel: +32 477401235
Fax: +32 23561150
E-mail: jonas.annendijck@pepingen.be
Internetadres(sen): www.pepingen.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Herstelling en onderhoudswerken/asfaltering aan diverse wegen in de gemeente Pepingen dienstjaar 2021 eventueel verlengbaar voor 2022, 2023, 2024 en 2025 
Referentienummer: 2020-017
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233120
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze werken:  Raamovereenkomst herstellings- en onderhoudswerken/asfaltering aan diverse lokale wegen in de gemeente Pepingen.  Dienstjaar 2021 eventueel verlengbaar voor dienstjaar 2022, 2023, 2024 en 2025. Geraamd bedrag: de jaarlijkse raming (zonder verbinding van de aanbestedende overheid) bedraagt vermoedelijk een 151.000,00 incl. btw NOTA: Elke eventuele verlenging zal voorwerp zijn van een afzonderlijke uitdrukkelijke beslissing van het college van burgemeester en schepenen. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht om op het einde van het betrokken dienstjaar de overeenkomst stop te zetten waarbij de inschrijver/aannemer geen recht heeft op enige schadevergoeding van welke aard ook. 
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De uitvoeringstermijnen dienen bepaald te worden in nauw overleg met het opdrachtgevend bestuur.  De uitvoeringstermijn dient te starten binnen de maand na bevestiging van de deelopdracht. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. minimale jaarlijkse omzet met betrekking tot wegenwerken van EUR250 000 excl. BTW (gemiddelde van de laatste 3 jaar)

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1. attesten van goede uitvoering van de opdracht van minimum 3 gerealiseerde werken van dezelfde aard (bedrag van de werken is min. EUR 250.000 - excl. BTW) die tijdens de laatste drie jaar werden opgemaakt of in opmaak waren, ondertekend door de opdrachtgever Hiervan dient voor min. 3 referenties de werken volledig afgewerkt te zijn, waarvan voor min. 1 referentie eveneens de voorlopige oplevering van de werken dient te zijn doorgegaan.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 1
NOTA:
Veiligheid en gezondheid:
De inschrijver moet op straffe van absolute nietigheid een document bij zijn offerte voegen:
- Waarin beschreven wordt op welke wijze hij het werk zal uitvoeren rekening houdend met het
veiligheids- en gezondheisplan of de gedeelten van dit plan die een dergelijke beschrijving noodzakelijk maken;
- Dat de gedetailleerde prijsberekening bevat van de door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en -middelen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-16 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-06-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2021-02-16
Plaatselijke tijd: 10:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-13

Vergelijkbare advertenties van BDA