Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Destelbergen
Postadres: Dendermondesteenweg 430,BE-9070 Destelbergen
Contactpersoon: De heer Robby Beernaert
Tel: +32 92283309
Fax: +32 92283309
E-mail: robby.beernaert@destelbergen.be
Internetadres(sen): www.destelbergen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren, installeren en onderhouden van meerdere digitale informatieborden Referentienummer: 2020/058
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 35261000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Artikel 58 van de wet van 17 juni 2016 Er moet overwogen worden de opdracht op te delen in percelen. De aanbesteder besluit echter de opdracht niet in percelen te verdelen om de voornaamste reden dat de opdracht zich niet leent tot het verdelen in percelen wegens nood aan één aanspreekpunt voor onderhoud en monitoring van de communicatie. Artikel 25 en volgende KB Uitvoering 14 januari 2013 Gezien de specifieke aard van de gemengde opdracht, waarbij de leveringen ter beschikking gesteld worden van de aanbestedende overheid zonder dat er eigendom wordt overgedragen, wordt er geen borgtocht gevraagd.
II.2.7. Looptijd
108 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De kandidaat legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken kandidaat aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Bankverklaring2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een door een financiële instelling ondertekende bankverklaring op basis van het model zoals toegevoegd in bijlage B aan deze selectieleidraad.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat legt minstens twee vergelijkbare opdrachten voor die gerealiseerd zijn in de voorbije drie jaar. Met 'vergelijkbaar' wordt bedoeld: een opdracht met minstens 8 digitale schermen en een opdracht met een gemengde uitbating publiek/privaat.
Per referentie geeft de kandidaat een beknopte toelichting van de opdracht met in elk geval een opgave van de locatie, de aanvangsdatum en duur van de opdracht, en omvang (indien mogelijk bedrag/vergoeding), de algemene contactgegevens van de opdrachtgever (in respect voor GDPR-regels).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-02-16 00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel (Etterbeek)
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-13