Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Maasmechelen
Postadres: Heirstraat 239,BE-3630 Maasmechelen
Contactpersoon: De heer Dienst Overheidsopdrachten
Tel: +32 89769610
Fax: +32 89769649
E-mail: overheidsopdrachten@maasmechelen.be
Internetadres(sen): www.maasmechelen.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Gemeente Maasmechelen
Postadres: Heirstraat 239,BE-3630 Maasmechelen
Contactpersoon: Mevrouw Margaretha Verheyen
Tel: +32 89769654
Fax: +32 89769649
E-mail: margaretha.verheyen@maasmechelen.be
Internetadres(sen): www.maasmechelen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Begraafplaatsen -Groenonderhoud 2021 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 20/308
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 98371111
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE223
Voornaamste plaats van uitvoering: Begraafplaats Meeswijk, Vlasstraat te 3630 Maasmechelen / Kerkhof Leut, Dreef te 3630 Maasmechelen / Begraafplaats Leut, Ganzenpoelstraat te 3630 Maasmechelen / Begra.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
Uitgezonderd de begraafplaatsen van Mechelen aan de Maas en Opgrimbie, zijn op dit ogenblik reeds alle begraafplaatsen van Maasmechelen vergroend. Voor het onderhoud van alle begraafplaatsen (zowel de vergroende als de nog niet vergroende begraafplaatsen) willen wij een beroep op een aannemer middels aanbestedingsprocedure.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* In toepassing van artikel 62 §2 van het koninklijk besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. * In navolging van art. 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.* Voor de inschrijvers gevestigd in Nederland: - U toont met een "algemene verklaring van goed betalingsgedrag" aan dat u voldaan heeft aan uw fiscale verplichtingen. Dit document kunt u schriftelijk aanvragen bij uw regiokantoor van de belastingdienst. - U toont met een "verklaring van goed betalingsgedrag inzake loonheffingen" aan dat u in orde bent met de sociale zekerheid. U kunt dat navragen bij de belastingsdienst. - U toont een bewijs dat uw bedrijf niet in staat van faillissement, in surséance van betaling of in een vergelijkbare situatie verkeert. Dit wordt verstrekt door de arrondissementsrechtbank van de regio waar het bedrijf statutair is gevestigd.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Selectiecriteria m.b.t de financiële en economische capaciteit van de inschrijver
Eventuele minimumeisen:
1. - Een verklaring betreffende de totale omzet.
- Een verklaring betreffende de omzet m.b.t. het voorwerp van deze opdracht van de laatste drie boekjaren.
- Het bewijs dat een verzekering inzake beroepsrisico's werd onderschreven.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Selectiecriteria met betrekking tot de technische capaciteit van de inschrijver
Eventuele minimumeisen:
1. - een referentielijst van de voornaamste diensten tijdens de laatste drie jaren, met opgave van de datum van de voorlopige oplevering, het totaalbedrag en de contactpersoon binnen het bedrijf van de opdrachtgever
- het aantal personen, dat ingezet zal worden om de opdracht naar behoren uit te voeren
- de studie- en beroepskwalificaties van deze personen, met vermelding van de fasen waarin ze zullen ingezet worden (curriculum vitae)
- de beschrijving van de maatregelen die de dienstverlener treft om de kwaliteit van zijn producten en diensten te waarborgen, welk systeem hij gebruikt om zijn processen te beheren en wat hij doet om aan de eisen van zijn klanten te voldoen en om de vigerende voorschriften na te leven
- de opgave van het gedeelte van de opdracht dat hij voornemens is in onderaanneming te geven
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2021-01-26 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-04-26
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: De inschrijver wordt - gezien de moeilijkheid en delicaatheid van het werk - aangeraden een voorafgaand plaats bezoek uit te voeren teneinde de omvang van de opdracht te kunnen inschatten en de juiste werkwijze die toegepast kan/zal worden te kunnen bepalen. Het gemeentebestuur is namelijk niet verantwoordelijk voor eventuele meerwerken of -prijzen ten gevolge van verkeerde inschattingen van de inschrijver.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2021-01-08