Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: provincie Limburg
Postadres: Universiteitslaan 1,BE-3500 Hasselt
E-mail: info@limburg.be
Internetadres(sen): www.limburg.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Directie Omgeving Duurzaamheid Provinciaal Natuurcentrum
Postadres: Craenevenne 86,BE-3600 Genk
Contactpersoon: Mevrouw Els Luyckfasseel
Tel: +32 11265497
E-mail: els.luyckfasseel@limburg.be
Internetadres(sen): www.limburg.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
De Wijers - raamovereenkomst inrichtingselementen huisstijl 'De Wijers' voor instapplaatsen en hotspots Referentienummer: 2020N063670
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 35261000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Op grondgebied van de gemeenten (diverse locaties): Diepenbeek, Hasselt, Genk, Heusden-Zolder, Houthalen-Helchteren, Lummen, Zonhoven
II.2.4. Beschrijving
De opdracht behelst de levering en plaatsing van metalen infodragers op verschillende locaties in Limburg, gesitueerd in het Landschapspark 'De Wijers', meer bepaald op het grondgebied van de gemeenten Diepenbeek, Hasselt, Genk, Heusden-Zolder, Houthalen-Helchteren, Lummen en Zonhoven. De afgewerkte producten die gevraagd worden, werden ontworpen in de huisstijl van De Wijers en moeten op maat gemaakt worden voor deze opdracht. Een gedetailleerde beschrijving van de opdracht is terug te vinden in de technische specificaties.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. VakbekwaamheidInlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: De kandidaat voegt bij zijn offerte een lijst van de belangrijkste gelijkaardige diensten die hij uitvoerde gedurende de afgelopen drie jaar, met vermelding van de openbare of private instanties waarvoor ze bestemd waren, zoals bedoeld in artikel 68 van het KB van 18 april 2017 (KB Plaatsing). De kandidaat vermeldt voor elke referentie de uitvoeringsdatum, het totale bedrag van de opdracht exclusief BTW en de coördinaten van een contactpersoon zodat de opdrachtgever de mogelijkheid heeft om zonder tussenpersoon eventueel meer uitgebreide inlichtingen te krijgen over vermelde diensten. Indien de referentie een dienst aan een overheid betreft, dan wordt de goede uitvoering van deze opdracht aangetoond door een certificaat dat door de bevoegde overheid is opgesteld of geviseerd.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens één referentie die op de lijst vermeld staat moet:
- ervaring aantonen met het maken van inrichtingselementen op maat, bestaande uit hout en metaal EN met plaatsing van inrichtingselementen door middel van stabiliteitsberekening, al dan niet via onderaanneming
- uitgevoerd zijn tijdens de laatste 3 boekjaren
- een waarde van tenminste 65 000 euro exclusief btw betreffen
- nader omschreven worden met toelichting van het aandeel van de kandidaat in de uitvoering ervan waarbij bovendien ter staving de nodige relevante gegevens/documenten bij de lijst gevoegd moeten worden
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-10-26 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2021-02-23
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-10-26
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: e-Tendering
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-09-25