Gemeente Gavere

Uitnodiging tot indienen offerte - onderhoud gemeentelijk groenpatrimonium 2021-2022-2023 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Gemeente Gavere
Postadres: Markt 1,BE-9890 Gavere
Contactpersoon: De heer Henk Dujardin
Tel: +32 93892960
Fax: +32 93892901
E-mail: henk.dujardin@gavere.be
Internetadres(sen): www.gavere.be 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Gemeente Gavere
Postadres: Markt 1,BE-9890 Gavere
Contactpersoon: De heer Henk Dujardin
Tel: +32 93892960
Fax: +32 93892901
E-mail: henk.dujardin@gavere.be
Internetadres(sen): www.gavere.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - onderhoud gemeentelijk groenpatrimonium 2021-2022-2023 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: BD-01-AP-125-ACT-346
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 77313000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Gavere
II.2.4. Beschrijving
onderhoud gemeentelijk groenpatrimonium (onderhoud groenperken, hagen, gazons en (half)verhardingen) 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-12-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. -Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. attest

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. -ReferentiesDe inschrijver dient de volgende stukken voor te leggen : de inschrijver dient 5 (noch meer noch minder) relevante referenties voor te leggen van een opdracht gelijkaardig aan de voorliggende opdracht (in casu dus globaal groenonderhoud). Het document vermeldt tevens uitvoeringstermijn, bedrag, contactpersoon en korte omschrijving van de taakstelling. De voorlopige oplevering van deze referentie is gedateerd na 1 januari 2012 ofwel zijn de werken nog in uitvoering en dateert de aanvang van de werken van vóór 1 januari 2017.-Plan van aanpakDe inschrijver dient een plan van aanpak bij de offerte te voegen met een beschrijving van de procesbewaking die hij zal hanteren voor de correcte uitvoering van de opdracht.Dit behelst ondermeer :- personeelslijst : aantal werknemers, aantal begeleiders, aantal coördinatoren, verantwoordelijke veiligheid en interne preventie,.-een korte beschrijving van de machines en producten die zullen aangewend worden. Er dient bv. te worden aangegeven welke machines er zullen gebruikt worden voor niet-chemische onkruidbestrijding.-De inschrijver moet ook aangeven op welke wijze de uitgevoerde werken en de geplande werken intern worden opgevolgd en worden gecommuniceerd naar de leidend ambtenaar.-Het document zoals gevraagd onder II.2 m.b.t onderaannemers.

Eventuele minimumeisen:
1. -Referenties
De inschrijver dient de volgende stukken voor te leggen : de inschrijver dient 5 (noch meer noch minder) relevante referenties voor te leggen van een opdracht gelijkaardig aan de voorliggende opdracht (in casu dus globaal groenonderhoud). Het document vermeldt tevens uitvoeringstermijn, bedrag, contactpersoon en korte omschrijving van de taakstelling. De voorlopige oplevering van deze referentie is gedateerd na 1 januari 2012 ofwel zijn de werken nog in uitvoering en dateert de aanvang van de werken van vóór 1 januari 2017.
-Plan van aanpak
De inschrijver dient een plan van aanpak bij de offerte te voegen met een beschrijving van de procesbewaking die hij zal hanteren voor de correcte uitvoering van de opdracht.
Dit behelst ondermeer :
- personeelslijst : aantal werknemers, aantal begeleiders, aantal coördinatoren, verantwoordelijke veiligheid en interne preventie,.
-een korte beschrijving van de machines en producten die zullen aangewend worden. Er dient bv. te worden aangegeven welke machines er zullen gebruikt worden voor niet-chemische onkruidbestrijding.
-De inschrijver moet ook aangeven op welke wijze de uitgevoerde werken en de geplande werken intern worden opgevolgd en worden gecommuniceerd naar de leidend ambtenaar.
-Het document zoals gevraagd onder II.2 m.b.t onderaannemers.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-31 08:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-12-29


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): www.raadvanstate.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-31

Vergelijkbare advertenties van BDA