Nmbs, Directie Stations - Centrale Diensten

Raamovereenkomst voor binnenafwerkingswerken in de stations- en dienstgebouwen van de NMBS - Opdracht in 5 percelen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: NMBS, Directie Stations - Centrale Diensten
Postadres: Frankrijkstraat 91,BE-1070 Brussel
Contactpersoon: Ilse Lateur
E-mail: 23.contract.approach@belgiantrain.be
Internetadres(sen): www.belgiantrain.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=381513


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor binnenafwerkingswerken in de stations- en dienstgebouwen van de NMBS - Opdracht in 5 percelen 
Referentienummer: B-ST-60/50/60/20/0000533-F05_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Meerjarige raamovereenkomst voor de uitvoering van binnenafwerkingswerken in de stations- en dienstgebouwen van de NMBS - Opdracht in 5 percelen.
Deze opdracht bestaat in hoofdzak uit :
- De uitvoering van voorbereidende werken : het stutten en/of de bescherming van bestaande en te behouden bouwelementen ; tijdelijke scheidingswerken ;
- De uitvoering van sloopwerkzaamheden : afbraak van ruwbouwelementen, rook- en ventilatiekanalen, isolerende elementen ; verwijdering van vloeren en trappen, verhoogde vloeren, vloerafwerkingen, industriële dekvloeren en vloeren, vaste binnenwanden, verwijderbare en mobiele wanden, binnendeuren en -ramen, verlaagde plafonds, . ; afbijten van binnenpleisterwerk ; verwijdering van sanitaire meubilair en toestellen, keukenuitrustingen, brandbestrijdingsinstallaties;
- De uitvoering van binnenaanpassingswerken : vloeren en trappen : uitvullagen, thermische vloerisolaties, akoestische vloerisolaties, vocht- en waterkerende lagen, dekvloeren, vloerbekledingen ; bepleisteringen : cementeringen, bepleisteringen met pleister, bijzondere pleistermortels, afwerkingen met pleistermortel op diverse dragers ; binnenmuurbekledingen ; afsluitende elementen : schrijnwerk voor ramen, deuren en gehelen (voor binnen), binnendeuren, luiken en omlijstingen ; lichte wanden, verlaagde plafonds, verhoogde vloeren ;
- De uitvoering van schilderwerken : oppervlaktebehandeling op metaal, van minerale oppervlakken (die geen gips bevatten), op gipspleistering en gipsplaten, op lijnvormige oppervlakken, op plastic substraat, op verschillende ondergronden ;
- Werfinrichting en veiligheidsmaatregelen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-07-30


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Let op het is een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure. We nodigen u uit het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht en beschikbaar op e-Notification te consulteren.
Te lezen:
Let op het is een vereenvoudigde onderhandelingsprocedure. We nodigen u uit het bestek toegevoegd aan het aankondigingsbericht en beschikbaar op e-Notification te consulteren. Adendum van 30/07/2020. 1. Aanvullende inlichtingen:. We willen u erop wijzen dat alle kosten voor de specifieke veiligheidsmaatregelen die door de wet in het kader van de gezondheidscrisis COVID-19 oplegt wordt, in uw eenheidsprijzen niet mogen en moeten worden begrepen. De extra kosten die rechtstreeks voortvloeien uit de gezondheidscrisis COVID-19 zullen worden gevraagd tijdens de oproep tot mededinging aan de voor de raamovereenkomst geselecteerde ondernemers (opdrachtnemers) voorafgaand elke deelbestelling (minicompetities).
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
1. Aanvullende inlichtingen:
We willen u erop wijzen dat alle kosten voor de specifieke veiligheidsmaatregelen die door de wet in het kader van de gezondheidscrisis COVID-19 oplegt wordt, in uw eenheidsprijzen niet mogen en moeten worden begrepen.
De extra kosten die rechtstreeks voortvloeien uit de gezondheidscrisis COVID-19 zullen worden gevraagd tijdens de oproep tot mededinging aan de voor de raamovereenkomst geselecteerde ondernemers (opdrachtnemers) voorafgaand elke deelbestelling (minicompetities).

Vergelijkbare advertenties van BDA