Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Parkeersagentschap
Postadres: Gasthuisstraat 31,BE-1000 Brussel
Tel: +32 25633971
E-mail: pverraes@parking.brussels
Internetadres(sen): http://parking.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=376290
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht voor diensten en leveringen betreffende de levering, de installatie, de instandhouding en het onderhoud van fietsparkeervoorzieningen en materiaal voor de inrichting van fietsenparkings. Referentienummer: ASR-PB.A20/794-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Om de eigen opdrachten tot een goed einde te kunnen brengen, lanceert parking.brussels een opdracht voor diensten en leveringen betreffende de levering, de installatie, de instandhouding en het onderhoud van fietsparkeervoorzieningen en materiaal voor de inrichting van fietsenparkings.
Deze overeenkomst is een Aankoopcentrale waar een aanbestedende overheid (het Parkeerbureau van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest) gecentraliseerde aankoopactiviteiten verricht overeenkomstig artikel 2, 6°, van de Wet inzake overheidsopdrachten, waar een aankoopcentrale gedefinieerd wordt. Volgens art. 47, § 1, van voornoemde Wet kunnen de begunstigden van de aankoopcentrale de leveringen en/of diensten van deze raamovereenkomst verwerven. De begunstigden zijn voornamelijk de Gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest die bij overeenkomst ingetekend zullen hebben op deze aankoopcentrale. De gewestelijke administraties en de instellingen van openbaar belang in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest kunnen zich eveneens per overeenkomst bij deze aankoopcentrale aansluiten.
Deze raamovereenkomst bestaat uit de volgende 5 percelen:
- PERCEEL 1: Niet-beveiligde buitenparkeervoorzieningen voor fietsen en open beschermingsvoorzieningen
- PERCEEL 2: Beveiligde binnenparkeervoorzieningen voor fietsen
- PERCEEL 3: Beveiligde buitenparkeervoorzieningen voor fietsen
- PERCEEL 4: Fietsparkeervoorzieningen ter gelegenheid van evenementen
- PERCEEL 5: Inrichtingswerken en -materieel voor fietsparkings
In het kader van het cascadeprincipe zullen drie opdrachtnemers worden aangesteld als deelnemers aan de raamovereenkomst op basis van hun rangschikking. De opdrachtnemer die bovenaan de rangschikking staat, wordt belast met de uitvoering van de opdracht; indien de opdrachtnemer bovenaan de rangschikking niet in staat is de dienst te verlenen, kan de aanbestedende overheid de opdracht gunnen aan de tweede en de derde opdrachtnemer op de ranglijst; indien de opdracht wordt beëindigd als gevolg van tekortkomingen als bedoeld in artikel 3.6 en 3.13 van dit bestek, kan de aanbestedende dienst de opdracht gunnen aan de tweede respectievelijk de derde opdrachtnemer van de rangschikking.
Deze overeenkomst omvat geen aankoopverplichting vanwege de aanbestedende overheid. De opdracht houdt geen exclusiviteit in voor de opdrachtnemer. De aanbestedende overheid houdt zich derhalve het recht voor om voor gelijke/gelijkaardige voorwerpen een andere overheidsopdracht uit te schrijven.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-25
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-07-01
Plaatselijke tijd: 12:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-07-10
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-07-01
Plaatselijke tijd: 12:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2020-07-10
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De datum voor de opening van de offertes werd verdaagd naar 10 juli aanstaande wegens de vele vragen. Ook het forum werd verlengd tot 6 juli. In de Nederlandstalige versie van het bestek werd een foutje verbeterd bij punt 4.2.1.10.