Vzw Bouwfonds

Bouw- en inrichtingswerken van het CM-kantoor te Pelt (CM-Limburg)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Vzw Bouwfonds
Postadres: Prins Bisschopssingel 75,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: Nele Bracke
E-mail: aankoop@cm.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=378825 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=378825


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Bouw- en inrichtingswerken van het CM-kantoor te Pelt (CM-Limburg) 
Referentienummer: Vzw Bouwfonds-2020_033_Pelt-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Overheidsopdracht 2020_033 betreft bouwwerken en inrichtingswerken van het CM kantoor te Pelt van CM Limburg, inclusief het afsluiten van een onderhoudscontract voor perceel 2 - HVAC. Het geheel bestaat uit volgende werkzaamheden:
 Perceel 1 - Bouwwerken , inrichting, en verfwerken van het kantoor
o Binnenpleisterwerken
o Binnenplaatafwerking
o Dek en bedrijfsvloeren
o Binnen vloerafwerking
o Binnendeuren - en ramen
o Vast binnenmeubilair
o Binnenschilderwerken
o Behangwerken
 Perceel 2 - HVAC en sanitaire installatie, inclusief het afsluiten van een onderhoudscontract
o Sanitaire toestellen en toebehoren
o Verwarmingsinstalltie
o Brandbestrijding
o Ventilatie
 Perceel 3 - Elektriciteitswerken
o Elektrische werken
o Brandmelding
o Akoestiek
De aannemer van perceel 1 is tevens de pilootaannemer en verantwoordelijke voor de tijdige uitvoering van het geheel der werken over de percelen heen. D.w.z. dat de aannemer o.a. alle handelingen en maatregelen m.b.t. de werforganisatie (werfinrichting, werforganisatie, werfcoördinatie, .) voor zijn rekening neemt, een proactieve houding aanneemt, alle werken uitvoert die hij noodzakelijk acht voor de gewenste uitvoering, ..
De aannemer van perceel 2 is verantwoordelijk voor de installatiewerken én voor het onderhoud gedurende een periode van 10 jaar (4 +1+1+1+1+1+1).
De aannemer van perceel 3 is verantwoordelijk voor de installatiewerken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
Perceel 1 - Bouwwerken, inrichting, verfwerken van het kantoor 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Pelt
II.2.4. Beschrijving
Bouwwerken , inrichting, en verfwerken van het kantoor o Binnenpleisterwerken o Binnenplaatafwerking o Dek en bedrijfsvloeren o Binnen vloerafwerking o Binnendeuren - en ramen o Vast binnenmeubilair o Binnenschilderwerken o Behangwerken Vereiste erkenning perceel 1 = D5 klasse 2 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-03-31
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 2

II.2.1. Benaming
 Perceel 2 - HVAC en sanitaire installatie, inclusief het afsluiten van een onderhoudscontract 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Pelt
II.2.4. Beschrijving
Perceel 2 - HVAC en sanitaire installatie, inclusief het afsluiten van een onderhoudscontract o Sanitaire toestellen en toebehoren o Verwarmingsinstalltie o Brandbestrijding o Ventilatie Vereiste erkenning perceel 2 = D17 klasse 2 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-03-31
Verlenging mogelijk: NEE

Lot 3

II.2.1. Benaming
Perceel 3 - Elektriciteitswerken 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Pelt
II.2.4. Beschrijving
 Perceel 3 - Elektriciteitswerken o Elektrische werken o Brandmelding o Akoestiek Vereiste erkenning perceel 3 = P1 klasse 1 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2021-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2021-03-31
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Detail zie bestek.

Eventuele minimumeisen:
Geheel van de opdracht: erkenningen D5, P1, D17 binnen een klasse 4.
Perceel 1 = D5 - klasse 2
Perceel 2 = D17 - klasse 2
Perceel 3 = P1 - klasse 1

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-08-20 13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement van Limburg , BE-3500 Hasselt

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement van Limburg , BE-3500 Hasselt

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement van Limburg , BE-3500 Hasselt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-06-16

Vergelijkbare advertenties van BDA