Westtoer Apb

Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van terreinmeubilair via een aankoopcentrale voor 2 jaar met mogelijkheid tot verlenging van 2 x 1 jaar



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Westtoer apb
Postadres: Koning Albert I laan 120,BE-8200 Sint-Michiels
Contactpersoon: De heer Stefaan Meulemeester
Tel: +32 499936981
E-mail: stefaan.meulemeester@westtoer.be
Internetadres(sen): www.westtoer.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren en plaatsen van terreinmeubilair via een aankoopcentrale voor 2 jaar met mogelijkheid tot verlenging van 2 x 1 jaar 
Referentienummer: 2020/REC/SMM/03
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39142000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA


II.2. Beschrijving

Lot 1

II.2.1. Benaming
PERCEEL 1: Leveren van terreinmeubilair uit de catalogus van Westtoer in de Provincie West-Vlaanderen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: West-Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
730 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 2

II.2.1. Benaming
PERCEEL 2: Leveren van informatieborden voor de informatiedragers uit de catalogus van Westtoer 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: West-Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
730 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 

Lot 3

II.2.1. Benaming
PERCEEL 3: Plaatsen van terreinmeubilair uit de catalogus van Westtoer in de Provincie West-Vlaanderen 
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: West-Vlaanderen
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1 
II.2.7. Looptijd
730 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Bedrijven met een welbepaalde jaaromzet.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimale jaaromzet van EUR 500 000

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Enkel voor perceel 1: Referenties van 3 gelijkaardige projecten uitgevoerd binnen laatste 5 jaar betreffende het leveren van straatmeubilair met een combinatie van metaal en hout.2. Enkel voor perceel 2: Referenties van 3 gelijkaardige projecten uitgevoerd binnen laatste 5 jaar betreffende het leveren van hoogwaardige informatieborden.3. Enkel voor perceel 3: Referenties van 3 gelijkaardige projecten uitgevoerd binnen laatste 5 jaar betreffende het plaatsen van straatmeubilair.

Eventuele minimumeisen:
1. 3 referenties
2. 3 referenties
3. 3 referenties


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-16 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-12-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-06-16
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Westtoer, Koning Albert I laan 120

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-15

Vergelijkbare advertenties van BDA