Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: AZ Klina
Postadres: Augustijnslei 100,BE-2930 Brasschaat
Contactpersoon: Mevrouw Nadja De Ryck
Tel: +32 36505027
Fax: +32 36505089
E-mail: nadja.de.ryck@klina.be
Internetadres(sen): www.klina.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Maaltijdverdeel regeneratiewagens Referentienummer: AZ KLINA OO2020 - 141
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 39312000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: KLINA
II.2.4. Beschrijving
Het betreft de aanschaf van maaltijdverdeelwagens (37 stuk) door middel van regeneratie. De wagens dienen gerechten in koude lijn tot minimum 65° C te kunnen regenereren. Regeneratie door middel van contactwarmte geniet de voorkeur. De wagens dienen leverbaar te zijn in 1 lot voor eind 2020.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-12-01
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Kredietwaardig: Om de financiële draagkracht van de kandidaat te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score. Voor elke kandidaat zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een score vergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen.Volgende scores zijn mogelijk:Score OmschrijvingA Zeer Laag risicoB Laag risicoC Gemiddeld risicoD Hoog risicoE Geen ScoreMeer informatie over CreditSafe kan desgewenst bekomen worden via https://www.creditsafe.be/
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook A, B of C te zijn.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De aanbestedende overheid is verplicht om in het kader van de JCI-accreditatie (Joint Commission International) te voldoen aan de standaard richtlijn GLD7 (Governance, Leadership and Direction Standard 7).Deze richtlijn geeft informatie over de veiligheid en kwaliteit van producten: herkomst, traceerbaarheid, de werkwijze, manier van transport, enzovoort. Daartoe streeft de aanbestedende overheid steeds de beste kwaliteit na, met specifieke aandacht voor patiënt- en gebruiksveiligheid.In het kader van deze opdracht levert de inschrijver ons een informatiepakket met volgende inhoud dit voor het eigen bedrijf alsook de subleveranciers betrokken bij de productie, opslag en distributie van de beschreven goederen in deze opdracht.1. Bedrijfsvoorstelling 1.1. Wereldwijd 1.2. België2. Processen en Documenten: 2.1. Traceerbaarheid: opvolging van de middelen doorheen de gehele logistieke keten (barcode, datamatrix, .) 2.2. Kwaliteitsprocessen a) Kwaliteit van het middel b) Opleiding personeel c) ISO-certificatie (of gelijkwaardig) e) Kwaliteitsmanagementsysteem (TUV of gelijkwaardig) 2.3. Integriteit a) Bedrijfsethiek b) Ecologisch verantwoord produceren en transporteren c) Duurzaamheid d) Duurzaamheid externe toeleveranciers 2.4. Transport a) Keten mbt de goederen van deze opdracht b) Frequentie audit transporteurs - laatste audit verslag mee te leveren of laatste attest 2.5 Bijgeleverde attesten en certificaten zoals GDP attest conform 2001/83/EC, TAPA attest, ISO 28000, ISO 27001:2013, ISO13485:2003, ISO14001; ISO9001 of gelijkwaardig strekken tot aanbeveling3. De aanbestedende overheid beschikt over het recht om een on-site bezoek aan het distributiecenter/productieunit aan te vragen en uit te voeren ter controle van: verloop van de goederenstroom, verloop van het transport, aard van de organisatie, beschikbaarheid back-up-plan, uitgevoerde controles, .4. Testen op traceerbaarheid: de aanbestedende overheid zal op regelmatige basis testen uitvoeren i.v.m. de traceerbaarheid om het traject in kaart te brengen dat een bepaald goed heeft afgelegd van de fabriek naar het distributiecentrum, tot in het ziekenhuis. De resultaten van deze testen zullen eveneens opgenomen worden in de globale leveranciersevaluatie.5. Logistieke performantie - De logistieke performantie van de leveringen dient jaarlijks gemiddeld van minstens 98% te halen. Gelieve de gelogde maandelijkse gemiddelde cijfers voor een periode van de laatste 12 maand voor te leggen.6. Kwalitatieve performantie - te bevragen bij de fabrikant - Gelieve de gelogde maandelijkse gemiddelde cijfers van de fabrikanten van de gevraagde produkten van de laatste 12 maand voor te leggen. Gelieve tevens aan te geven hoe lang de fabrikant deze produkten al maakt.7. Referenties 2. Conform het KB van 18 maart 1999 betreffende de medische hukpmiddelen en het KB van 15 juli 1997 betreffende de actief implanteerbare medische hulpmiddelen, is elke distributeir verplicht zich te notificeren bij de bevoegde overheid;
Eventuele minimumeisen:
1. De leverancier dient te kunnen aantonen dat er in de volledige keten van grondstof tot gebruik voldoende maatregelen worden genomen om de kwaliteit en een OTIF levering conform de specificaties opgenomen in het bestek en de offerte te borgen.
2. Attest mee te leveren
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-06-17 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-12-14
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-06-17
Plaatselijke tijd: 16:00
Adres: Bureel Aankoop
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: af te spreken met het diensthoofd van de voedingsdienst - Mevr. Ilse Van GestelDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank
Bolivarplaats 20, BE-2000 Antwerpen
Tel: +32 32578011
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-05-04