Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Regie der Gebouwen - Regio Brussel
Postadres: Gulden Vlieslaan, 87 - bus 2,BE-1060 BRUSSEL
Contactpersoon: de heer Didier Vanderheyden, Architect Externe Consultant
Tel: +32 491367533
E-mail: didier.vanderheyden@buildingsagency.be
Internetadres(sen): http://www.buildingsagency.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=369720
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Brussel - Federale Politie - Blok D : Renovatiewerken : Kantoren en inrichting van kleedkamers. Referentienummer: BRU-2020-221949-182A-F02_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45430000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Brussel - Federale Politie - Blok D : Renovatiewerken : Kantoren en inrichting van kleedkamers.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-04-21
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Het bestek en al zijn bijlagen zoals meetstaat en plannen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken. U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres vermeld in het bestelformulier. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden. De Inschrijvers moeten verplicht de plaatsen bezoeken waar de werken uitgevoerd moeten worden. - woensdag 15 april 2020 om 10 uur stipt; . - donderdag 23 april 2020 om 14 uur stipt. Het specifieke adres kan u opvragen bij de vermelde contactpersoon van de aanbestedende overheid. Na het bezoek ontvangt u een bezoekattest dat u bij uw offerte moet voegen.
Te lezen:
Het bestek en al zijn bijlagen zoals meetstaat en plannen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken. U kan het ingevulde en ondertekende bestelformulier bij voorkeur per mail overmaken op het adres vermeld in het bestelformulier. Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per mail een beveiligde link waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden. De plaatsbezoeken worden vervangen door een verplichte informatiesessie. Deze informatiesessies vinden plaats op de volgende data :. - Dinsdag 28 april 2020 van 11U00 tot 12U00. - Dinsdag 28 april 2020 van 13U00 tot 14U00. - Donderdag 30 april 2020 van 11U00 tot 12U00. - Donderdag 30 april 2020 van 13U00 tot 14U00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
De plaatsbezoeken worden vervangen door een verplichte informatiesessie.