Uz Leuven

Vernieuwen van buitenschrijnwerk op campus Sint-Rafaël



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: UZ Leuven
Postadres: Herestraat 49, 3000 Leuven,BE-3000 Leuven
Contactpersoon: Michel Van Sever / Annelies Michiels
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internetadres(sen): www.uzleuven.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=371165


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vernieuwen van buitenschrijnwerk op campus Sint-Rafaël 
Referentienummer: UZ Leuven-P6589-TE011877-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor werken met betrekking tot het afbreken en afvoeren van bestaand houten schrijnwerk en de installatie van nieuw schrijnwerk, afwerking van de dakramen en installatie van sunscreens op onze campus Sint-Rafaël.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: UZ LeuvenCampus Sint-RafaëlKapucijnenvoer 353000 Leuven
II.2.4. Beschrijving
Middels huidige opdracht wenst de opdrachtgever over te gaan tot het afsluiten van een overeenkomst voor werken met betrekking tot het afbreken en afvoeren van bestaand houten schrijnwerk en de installatie van nieuw schrijnwerk, afwerking van de dakramen en installatie van sunscreens op onze campus Sint-Rafaël.  
II.2.7. Looptijd
4 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Eventuele verlenging is mogelijk i.f.v. evolutie huidige maatregelen Covid-19. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
o aan de hand van een lijst van de voornaamste werken die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De werken worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of in geval van werken voor een particuliere afnemer door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de inschrijver;

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: D


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-04-22 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor het afhalen van de opdrachtdocumenten: - klik op de link in deze publicatie (cf. afdeling I.3)OF- stuur een mail naar: paf.materiaalbeheer@uzleuven.beEen plaatsbezoek is verplicht en moet ten laatste uitgevoerd zijn op 13-4-2020.De ondernemer neemt hiervoor contact op met de projectcoördinator, dhr. Kris Palmers, tel: 0032 (0)16 34 66 41.Gezien de opgelegde maatregelen m.b.t. covid-19 en meer bepaald de social distancing maatregel vragen wij u om met max. 2 personen aanwezig te zijn.Het aantal vragenrondes m.b.t. mogelijke vragen na plaatsbezoek dat voorzien wordt, is één (1) Voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de opdrachtgever uiterlijk 14-4-2020 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 16-4-2020.Vragen moeten worden gericht aan Kris Palmers: kris.palmers@uzleuven.be met in cc: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbanken van Leuven
Smoldersplein 5, BE-3000 Leuven

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-30

Vergelijkbare advertenties van BDA