Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Vooruitgangsstraat, 80,BE-1030 Brussel
Contactpersoon: Michel Chabier
Tel: +322 2042225
E-mail: mchabier@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://be.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=369614
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de uitbreiding van de videobeschermingsinstallatie inbegrepen het opslagsysteem van de camerabeelden voor de exploitatie van het openbaar vervoer in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Referentienummer: DITP-DIOV BM BB-CSC i3049 -F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 32000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De metro- en premetrostations van het openbaarvervoernetwerk van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest hebben een digitaal videobeschermingssysteem; deze installatie maakt het mogelijk:
. de aansluiting van 3.000 camera's geïnstalleerd in de 69 stations van het ondergronds netwerk;
. het opnemen van hun beelden in hoge resolutie met een snelheid van 25 beelden / seconde gedurende 30 kalenderdagen
(maximale wettelijke periode in België);
. de overdracht van 300 live videostreams voor de 6 politiezones via het C.I.B.G. ;
. redundantie van alle centrale servers inclusief het opslagsysteem.
Omdat het huidige systeem zijn limiet heeft bereikt, is het niet langer mogelijk om extra camera's aan te sluiten.
Deze onderhavig opdracht bestaat uit een uitbreiding van deze installatie om extra camera's aan te sluiten.
Deze extra camera's zullen de videobescherming verder versterken door alle verborgen toegang tot stations en tunnels te
bewaken of de videostreams van ingebedde camera's te beheren.
Het bijzonder bestek I3049 heeft de volgende hoofddoelstellingen:
. om het aantal camera's van 3.000 naar 7.000 te brengen;
. het opslaan van beelden van 7.000 camera's in high definitie in 25 frames per seconde gedurende 30 dagen met een
redundantie van 3 dagen;
. de levering, installatie en inbedrijfstelling van een videobestandsysteem voor een periode van 10 jaar;
. de overdracht van 600 realtime camerastreams naar het Informatiecentrum van het Brussels Gewest mogelijk maken;
. de werking van de huidige installatie garanderen door de software en licenties bij te werken vanaf de gunning van dit contract;
. een "omnium" -ondersteuningscontract op de bestaande installatie en de uitbreidingen van de opdracht op te nemen
gedurende 5 jaar vanaf de datum van de gunning van dit onderhavig opdracht.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel Hoofdstedelijk
II.2.4. Beschrijving
Zien punt II.1.4)
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Selectie criterias: artikelen 70 en 71 KB Plaatsing 18 juni 2017 (art. 65 tot 69 KB18 april 2017)
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niks
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-05-22 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-05-22
Plaatselijke tijd: 10:00Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De circuleire van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 19 juli 2018 betreffende de invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is toepasbaar (zie bijzonder bestek).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-03-11