Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Intercommunale Leiedal
Postadres: President Kennedypark 10,BE-8500 Kortrijk
Contactpersoon: Stijn Vannieuwenborg
E-mail: stijn.vannieuwenborg@leiedal.be
Internetadres(sen): www.leiedal.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=366389
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Sileghem & Partners architecten en ingenieurs cvba
Postadres: Winkelstraat 2,BE-8550 Zwevegem
Contactpersoon: Inge Verdonck
E-mail: inge@sileghem.be
Internetadres(sen): http://www.sileghem.be http://www.sileghem.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herinrichting Nieuw Transfogebouw Referentienummer: Leiedal-0701-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze aanbesteding behelst de herinrichting van het Nieuw Transfogebouw, met als doel het gebouw casco in te richten om te verhuren/verkopen als kantoorruimtes. De herinrichting dient te gebeuren met respect voor het bestaande uitzicht en de bestaande inrichting, aangezien het gebouw een beschermd monument is.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Zwevegem
II.2.4. Beschrijving
Het betreft een totaalaanneming, het dossier is als volgt opgebouwd: - deel 1: RUWBOUW - lot 1: Ruwbouw - deel 2: TECHNIEKEN - TU010: CVVS - TU030: Elektriciteit - TU050: Lift - deel 3: AFWERKING - lot 11: Pleisterwerken - lot 12: Chapes en vloeren - lot 13: Binnenschrijnwerk - lot 14: Vast meubilair - lot 15: Schilderwerken en vaste bevloering
II.2.7. Looptijd
165 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek: minimum 3 referenties aan beschermde historische interieurs, waarbij de voorkeur uitgaat naar interieurs met een industrieel karakter
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 5, Categorie: D
Klasse: 1, Categorie: D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-03-27 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-03-27
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +322 2349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://raadvanstate.be/?page=contact@lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-02-07