Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: VzW Abdijschool van Zevenkerken
Postadres: Zevenkerken 4,BE-8200 Brugge
Tel: +32 50406197
E-mail: jongensinternaat@abdijschool.be
Internetadres(sen): www.abdijschool.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=365161
I.3. Communicatie
Officiële benaming: architectenbureau Dugardyn
Postadres: Spinolarei 10,BE-8000 Brugge
Tel: +32 50332906
E-mail: info@architectdugardyn.be
Internetadres(sen): http://www.architectdugardyn.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=365161
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Herinrichten slaapkamers en vervangen buitenschrijnwerk paviljoen Zevenkerken. Referentienummer: AZEB-V.26526-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het betreft het herinrichten van de slaapkamers zodat die voldoen aan de normen brandveiligheid. Ook wordt het bestaande houten buitenschrijnwerk vervangen door ramen in PVC.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE251
Voornaamste plaats van uitvoering: Paviljoen Abdijschool van Zevenkerken, Zevenkerken 4, 8200 Sint-Andries
II.2.4. Beschrijving
zie II.1.4
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2020-08-16
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-12-24
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-03-02 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-01-28