Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: GAN - Technische Dienst
Postadres: de Broquevillelaan 12 ,BE-1150 Brussel
Tel: +32 27780811
E-mail: e-notif@arp-gan.be
Internetadres(sen): www.arp-gan.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=363951
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN MET ALS VOORWERP HET ONDERHOUD VAN DE LOKALEN VAN DE HOOFDZETEL VAN HET GEWESTELIJK AGENTSCHAP VOOR NETHEID Referentienummer: ST (ARP)-19/1782-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90910000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de schoonmaak van de lokalen van de hoofdzetel van het Agentschap, gelegen de Broquevillelaan 12 (2de, 3de en 4de verdieping).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de schoonmaak van de lokalen van de hoofdzetel van het Agentschap, gelegen de Broquevillelaan 12 (2de, 3de en 4de verdieping). De dienst wordt continu en dagelijks verzekerd, van maandag tot vrijdag.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht zal twee keer worden verlengd voor een periode van een jaar, behoudens opzegging door één van de partijen via aangetekend schrijven bij de post ten minste negen maanden voor het einde van de looptijd van 2 of 3 jaar.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een jaarlijkse omzet in het activiteitengebied betroffen door de opdracht (schoonmaak van kantoren) van minimaal 700.000,00 ? excl. btw voor de drie laatste beschikbare boekjaren, in functie van de datum van oprichting van de onderneming of van het begin van activiteiten van de ondernemer, voor zover de informatie over deze omzet beschikbaar is. Een afsluiting van een verzekeringsdekking tegen beroepsrisico's voor een minimumbedrag van 500.000,00 ?.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een lijst met de belangrijkste soortgelijke diensten (schoonmaak van kantoren) voor een jaarlijks minimumbedrag van 100.000,00 ? excl. btw, die de laatste drie jaren zijn uitgevoerd (2017 tot 2019), met opgave van het bedrag, de datum en de publiek of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-02-19 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2020-02-19
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Brussel, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2020-01-14