Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Leefmilieu Brussel
Postadres: Havenlaan 86C/3000,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Patrick Engels
Tel: +32 27757608
E-mail: pengels@leefmilieu.brussels
Internetadres(sen): www.leefmilieu.brussels
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Leefmilieu Brussel
Postadres: Havenlaan 86C/3000,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Els Debacker
Tel: +32 27757926
E-mail: edebacker@leefmilieu.brussels
Internetadres(sen): www.leefmilieu.brussels
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhouds- en afwerkingswerkzaamheden, met uitzondering van speciale technieken, in gebouwen die worden beheerd of geëxploiteerd door Leefmilieu Brussel. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2019M0300
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest, Brussel
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht heeft betrekking op de bouw- en/of afwerkingswerkzaamheden in alle gebouwen die door Leefmilieu Brussel worden geëxploiteerd of beheerd. Bij deze werken komen onder andere de volgende technieken kijken: - Voorbereidende werken - Infrastructuur - Gevelsluiting - Binnenafwerking - Binnen- en buitenschilderwerken - Arbeid - Reparatiewerken en kleine interventies Zijn uitgesloten van deze opdracht: - Alle onderhoudswerken inclusief het HVAC-onderhoud; - Alle interventies op speciale technieken; - Werkzaamheden aan hoogspanningsapparatuur.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1.
De inschrijver voegt bij zijn offerte het bewijs dat hij een verzekering bezit tegen beroepsrisico's met een minimumdekking van 1.500.000 EUR per schadegeval voor lichamelijke, materiële en immateriële schade samen.
2.
De inschrijver voegt bij zijn offerte het bewijs dat hij in de loop van de laatste 3 jaar een globale jaaromzet heeft gerealiseerd van minstens 400.000 EUR.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.
Eventuele minimumeisen:
1.
De inschrijver levert het bewijs dat hij in de loop van de laatste 5 jaar minstens 3 werven voor afwerkingswerkzaamheden in dezelfde maand heeft uitgevoerd voor een samengeteld bedrag van minstens 35.000 EUR.
De inschrijver voegt bij zijn offerte de attesten van goede uitvoering van de bij de offerte gevoegde referenties, met vermelding van de duur van de werkzaamheden, de effectieve datums en de betrokken vakgebieden.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-01-21 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-07-19
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijvers moeten ten laatste 10 dagen voor de datum van indiening van de offertes per e-mail contact opnemen met mevrouw Cynthia Farinella, cfarinella@environnement.brussels om een afspraak te maken.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-12-18