Sibelga

Sibelga - Levering en plaatsing van werfborden



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Sibelga
Postadres: Werkuizenkaai 16,BE-1000 Brussels
Contactpersoon: Thomas Cortens
Tel: +32 25494308
Fax: +32 22743268
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=361230


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Sibelga - Levering en plaatsing van werfborden 
Referentienummer: Sibelga-SIB19DS4701-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45233290
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de levering, de plaatsing en het ophalen van werfborden "Info werken" op werven van Sibelga.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Het bereik van deze gemende opdracht voor leveringen en diensten omvat de aankoop van werfborden en de plaatsing (en ophaling) ervan op werven voor de diensten constructie en openbare verlichting, via het afsluiten van raamovereenkomsten met cascadesysteem. In geval de 1e opdrachtnemer zijn verplichtingen niet nakomt, kan het cascadesysteem geactiveerd worden, en wordt de volgende best gerangschikte inschrijver geactiveerd. Elke inschrijver met een conforme offerte wordt dus een contract betekend, waarvan de best geklasseerde actief wordt, en de rest non actief. 
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
3 x 12 maanden 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Cfr. Selectiedossier

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Cfr. Selectiedossier

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Cfr. Selectiedossier

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2020-01-15 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
In het document in bijlage "SIB19DS4701 Selectiedossier" vindt u bijkomende informatie

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
De Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-12-12

Vergelijkbare advertenties van BDA