Az Klina

Huren en wassen van Linnen en Beroepskledij



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: AZ Klina
Postadres: Augustijnslei 100,BE-2930 Brasschaat
Contactpersoon: Mevrouw Nadja De Ryck
Tel: +32 36505027
Fax: +32 36505089
E-mail: nadja.de.ryck@klina.be
Internetadres(sen): www.klina.be 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Huren en wassen van Linnen en Beroepskledij 
Referentienummer: Az Klina 2019 - 133 - final
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 98310000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft het huren, wassen, drogen, herstellen/vervangen en transport van linnen, dekbedden en beroepskledij, alsook het ter beschikking stellen van logistieke materialen zoals rolcontainers, kapstokhouders en plastic zakken voor een periode van 60 maand voor het AZ KLINA. De op- en afhaaladressen zijn gespreid over 3 hoofdlocaties, mn. Campus Klina, Campus De Mick en Campus Coda. Slechts 1x per maand is ook een afhaling en levering op Campus Klina - Versailles vereist. De streefdatum voor de opstart van het nieuwe contract is dus 1/9/2019. 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Kredietwaardig: Om de financiële draagkracht van de kandidaat te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score. Voor elke kandidaat zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen.De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een score vergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen.Volgende scores zijn mogelijk:Score OmschrijvingA Zeer Laag risicoB Laag risicoC Gemiddeld risicoD Hoog risicoE Geen ScoreMeer informatie over CreditSafe kan desgewenst bekomen worden via https://www.creditsafe.be/ 2. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.3. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.4. De wasserij dient een industriële wasserij te zijn, met ervaring in de ziekenhuissector.De wasserij dient voldoende vrije capaciteit te hebben om dit project aan te kunnen.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook A, B of C te zijn.
2. bewijs
3. verklaring
4. - Wasserij heeft voldoende vrije capaciteit om een vlotte samenwerking te kunnen garanderen. Te documenteren: maximale capaciteit versus huidige bezette capaciteit, capaciteitsinschatting KLINA

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste diensten ten voordele van ziekenhuizen, die gedurende de laatste periode van 5 jaar vernieuwd werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.2. Een beschrijving van de logistieke uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen die hij treft om de levering OTIF te waarborgen.3. Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.4. De wasserij moet een kwaliteitscontrole- en beheerssysteem organiseren in overeenkomst met de norm NBN EN 14065.

Eventuele minimumeisen:
1. - klanten dienen zich te bevinden in de ziekenhuissector
- vermelde contracten dienen vernieuwd te zijn
- klanten dient tevreden te zijn over de verleende service
2. OTIF levering dient een KPI te zijn, die door de leverancier op maandelijkse basis wordt opgevolgd en bijgestuurd.
De punctualiteit van de leveringen dienen minimaal 95% te bedragen.
3. attest voorleggen
4. attest voorleggen
Vereiste erkenning: T4 (Uitrustingen voor wasserijen en grote keukens), Klasse 4


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-12-16 15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-07-03
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-12-16
Plaatselijke tijd: 15:00
Adres: Bureel Aankoop

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank
Bolivarplaats 20, BE-2000 Antwerpen
Tel: +32 32578011

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-11-07

Vergelijkbare advertenties van BDA