Fod Kanselarij Van De Eerste Minister

Dienstverlening in het kader van de organisatie van de federale plechtigheid voor de herdenking van de 75ste verjaardag van de Slag om de Ardennen - FOD Kanselarij van de Eerste Minister



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: FOD Kanselarij van de Eerste Minister
Postadres: Wetstraat - Rue de la Loi 16,BE-1000 Brussel - Bruxelles
E-mail: yasmina.amire@premier.fed.be
Internetadres(sen): www.premier.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=352834


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Dienstverlening in het kader van de organisatie van de federale plechtigheid voor de herdenking van de 75ste verjaardag van de Slag om de Ardennen - FOD Kanselarij van de Eerste Minister 
Referentienummer: ADEXCOM-2019 / 022-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 79952100
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De federale protocolplechtigheid ter herdenking van de 75ste verjaardag van de Slag om de Ardennen vindt plaats op 16 december 2019 in Bastenaken, in het Memorial van Mardasson. Deze overheidsopdracht voor diensten wordt gelanceerd om te beantwoorden aan de behoeften die voor deze plechtigheid werden geïdentificeerd, meer bepaald op het vlak van onthaal, catering, artistieke prestaties, logistiek, veiligheid, mobiliteit en protocol.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE342
Voornaamste plaats van uitvoering: Bastenaken
II.2.4. Beschrijving
Algemene regie van de organisatie van een herdenkingsplechtigheid voor de 75ste verjaardag van de Slag om de Ardennen, en meer in het bijzonder:   realisatie van een scenario;  het Memorial van Mardasson in de kijker zetten;  Creatie en ontwikkeling van een visuele identiteit voor de plechtigheid ;  creëren van een sterk, sober, tot de verbeelding sprekend moment met een hoge zichtbaarheid voor een optimale dekking door de beeldpers, van maximum 5 minuten waarbij de locatie en de oud-strijders in de kijker worden gezet;  installatie en inrichting van de Memorial voor de deelnemers aan de ceremonie: stoelen, verwarming, luifels etc. (maximaal 275 personen);  opstelling van een tijdelijke viptent ;  de opzet van een infrastructuur voor het onthaal van veiligheidsofficiers, politie, militairen en hulpverleners (maximaal 400 personen);  installatie van een PMA;  installatie van premium mobiele toiletten en cabines voor personen met beperkte mobiliteit;  installatie van tribunes en/of podia en tenten;   technische installaties ( schermen, geluidsregeling, pupiters, verlichting etc).  productiedorp;  installatie en coördinatie van een miniperscentrum;  installatie en coördinatie van een compound voor televisies en beheer van televisies;  veiligheids- en evacuatieplan ;  afbakening van de toegangszone met de vlaggen van de deelnemende landen;  productie en druk van een kleurenbrochure in NL/FR/EN/DE (inclusief opmaak) in 500 exemplaren;   algemene productie en algemeen ;  voorzieningen voor de familiefoto;  voorstel voor een sterk moment met een grote zichtbaarheid;  in de kijker zetten van de Belgische gastronomie en samenwerking met minstens één gerenommeerde chef-kok die verantwoordelijk is voor het samenstellen van het menu van de officiële maaltijd en het toezicht op de bereiding ervan;  optimalisatie van de zichtbaarheid voor deelnemers en pers;  afvalbeheer met controle van de verwerkingsketen;   afzonderlijke mobiliteits- en signalisatieplannen voor de verschillende deelnemers, waarbij ook rekening wordt gehouden met de moeilijkheden van personen met beperkte mobiliteit om zich te verplaatsen en toegang te krijgen tot de verschillende ruimten;  follow-up van de productie;  ondersteuning bij het leggen van de nodige contacten met de veiligheidsinstanties en -diensten, bij het verkrijgen van vergunningen en het nemen van de nodige maatregelen, en bij het opstellen van de nodige verslagen, plannen en dossiers in dit verband;  het opstellen van de nodige indelingsplannen;   het opstellen van een evolutionaire productieplanning;  veiligheids- en bewakingsbeheer;  toepassing van de volgende veiligheidsmaatregelen:;  regelmatige bijeenkomsten en voorbereiding van voortgangs- en opvolgingsverslagen;  hostessen;  parkingboys;   terbeschikkingstelling van 4 aangepaste bussen voor personen met beperkte mobiliteit;  realisatie van een professionele fotoreportage,;  productie van een korte video van het evenement voor verspreiding op de sociale media van de aanbesteder;  terbeschikkingstelling van een perfect drietalige ceremoniemeester (NL, FR, ENs) voor de public adress;  bestelling van kransen en blomen;  schoonmaakploeg;  ter beschikking stellen van de gekwalificeerde medewerkers onder de algemene verantwoordelijkheid van een projectleider. 
II.2.7. Looptijd
3 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
De kandidaat geeft in het UEA aan dat hij is ingeschreven in eenhandelsregister.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De aandacht van de kandidaten wordt gevestigd op het feit dat deselectiecriteria (per perceel) worden vermeld in het document in bijlage van deze aankondiging.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De aandacht van de kandidaten wordt gevestigd op het feit dat deselectiecriteria (per perceel) worden vermeld in het document in bijlage van deze aankondiging.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
De aandacht van de kandidaten wordt gevestigd op het feit dat deselectiecriteria (per perceel) worden vermeld in het document in bijlage van deze aankondiging.

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-06 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 2 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
E-mail: info@raadvst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Federale Ombudsman
Leuvenseweg 48 bus 6, BE-1000 Brussel
E-mail: contact@federaalombudsman.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-20

Vergelijkbare advertenties van BDA