Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Grondregie van de Stad Brussel
Postadres: Emile Jacqmainlaan 1 ,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Aziza Bahia
Tel: +32 22793204
Fax: +32 22794044
E-mail: aziza.bahia@brucity.be
Internetadres(sen): www.bruxelles.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Dienstopdracht met betrekking tot het technisch beheer van de ontvangstfaciliteiten Referentienummer: RF/19/PO/824
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 70332200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Cirque Royal, Rue de l'enseignement 81, te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De Grondregie van de Stad Brussel is belast met het beheer van het Koninklijk Circus van Brussel. Dit gebouw biedt ruimtes voor gebruikers met een totale capaciteit van 2.030 personen, met een omvormbare grote zaal met een vast podium, twee kleine polyvalente zalen, een grote ontvangsthal, twee bars en een professionele keuken. Jaarlijks worden er tussen 90 en 140 evenementen georganiseerd (diverse voorstellingen, gala's van verenigingen, spectaculaire creaties.) en worden er tussen 100.000 en 150.000 mensen ontvangen voor die evenementen. Het Koninklijk Circus is een grote zaal in de Onderrichtstraat in Brussel. Ze werd in 1878 ingehuldigd. Deze zaal is eigendom van de Stad Brussel, heeft een capaciteit van 2.030 plaatsen en ontvangt per jaar tussen 100 en 140 voorstellingen. Deze mythische zaal wordt volledig gerenoveerd en is opnieuw haar deuren openen in oktober 2018 als één van de grootste spektakelzalen (voor alle mogelijke genres) in Brussel. Deze prestigieuze ruimte is op zoek naar een adviesdienst om ervoor te zorgen dat de volgende elementen de leiding hebben over de volgende elementen: - de technische organisatie van evenementen, met inbegrip van de nodige technische interventies in coördinatie met de jaarlijkse contractanten van de Regie. - Hij/zij zal ook verantwoordelijk zijn voor de gezondheid en veiligheid van mensen. - Welkom externe producties - Bereid de aankomst van de producties voor - Samenwerking bij de exploitatie van de site tijdens de prestatiedagen - Bewaken en onderhouden van de technische tool en het gebouw Vertaald met www.DeepL.com/Translator
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. *Een selectie van referenties - gerealiseerd gedurende de laatste 3 jaar - gekozen voor hun pertinentie ten aanzien van het object van deze opdracht. Voor elk referenties zal ingediend worden: Datum van prestaties Een certificaat van goede uitvoering - ten minste 2 van de geselecteerde verwijzingen moeten bestemd zijn voor het technisch beheer van een zaal met ten minste 2.000 plaatsen Detail van het programma (zaalcapaciteit, aantal data,,.)De relevantie van de verwijzingen naar het onderwerp van de opdracht zal duidelijk worden beschreven. 2. Les services de consultance d'un directeur technique doit être ettayé par le(s) curriculum vitae des consultants mis à disposition dans les locaux du Cirque RoyalLe nombre de consultant doit être de maximum deux et leur profil doit être égal, la réponse aux exigences ne peut-être cumulative.Le curriculum vitae doit mêttre en évidence les expériences relant du descriptifs de mission du chapitre III.
Eventuele minimumeisen:
1. Minstens 3 referenties die aan de bovenstaande criteria voldoen.
2. - Le consultant doit être parfaitement trilingue (Français, Néerlandais, Anglais)
- Le consultant doivent disposer de la connaissance d'une connaissance technique et logistique pour au moins 3 salles de 2.000 places.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-10-15 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2020-05-02
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-10-15
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: Emile Jacqmainlaan 1 te 1000 Brussel, 2de verdieping,bureau 2.04
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staat
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-09-10