Fod Buitenlandse Zaken

SCHOONMAKEN VAN DE LOKALEN EN DE RAMEN VAN DE GEBOUWEN VAN DE FEDERALE OVERHEIDSDIENST BUITENLANDSE ZAKEN, BUITENLANDSE HANDEL EN ONTWIKKELINGSSAMENWERKING



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: FOD Buitenlandse Zaken
Postadres: Karmelietenstraat 15,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Rit Beniest
E-mail: rit.beniest@diplobel.fed.be
Internetadres(sen): www.diplomatie.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=338597


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
SCHOONMAKEN VAN DE LOKALEN EN DE RAMEN VAN DE GEBOUWEN VAN DE FEDERALE OVERHEIDSDIENST BUITENLANDSE ZAKEN, BUITENLANDSE HANDEL EN ONTWIKKELINGSSAMENWERKING 
Referentienummer: FOD BuZa-N°BZAE/P&O5.3 - Schoon/Net -2019-01-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90900000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft het schoonmaken van de lokalen en ramen in de gebouwen van de FOD Buitenlandse Zaken, Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking, in 1000 Brussel.
Er is gekozen voor de openbare procedure.
De opdracht omvat 2 percelen, het perceel schoonmaken van de lokalen en het perceel schoonmaken van de ramen.
Het betreft een gemengde opdracht (KB 18 april 2017, art. 2, 6°).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-07-24


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Gelieve de attachement met antwoorden aan de behandelde vragen tijdens de informatiesessie van 16 juli in bijlage te vinden.

In dit document worden bepaalde punten in deel B van het lastenboek gespecificeerd, aangevuld of aangepast

Vergelijkbare advertenties van BDA