Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Gemeente Ganshoren
Postadres: Keizer Karellaan 140,BE-1083 Ganshoren
Contactpersoon: Mevrouw Jill Muylle
Tel: +32 24649571
Fax: +32 24651659
E-mail: jmuylle@ganshoren.irisnet.be
Internetadres(sen): www.ganshoren.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Dienst Openbare Werken
Postadres: Keizer Karellaan 140,BE-1083 Ganshoren
Contactpersoon: Mevrouw Kathia Grosjean
Tel: +32 24640522
Fax: +32 24651659
E-mail: kgrosjean@ganshoren.irisnet.be
Internetadres(sen): www.ganshoren.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - OOB/2019/OW/072 - Afbraak en oprichting van een nieuw paviljoen in de school "Les Bruyères" - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: OOB/2019/OW/072
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45212600
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: School "Les Bruyères", J. Wagnergaarde 29 te 1083 Ganshoren
II.2.4. Beschrijving
OOB/2019/OW/072 - Afbraak en oprichting van een nieuw paviljoen in de school "Les Bruyères"
II.2.7. Looptijd
50 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën);De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Niet van toepassing
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van 3 werken gelijk aan een minimum bedrag van 400.000,00 EUR, incl. btw, die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd.
Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-06-12 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-10-10
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Bruxelles (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-05-13