Federale Pensioendienst

Renovatiewerken van gebouwen Hasselt, Ridder-Portmansstraat, 16 Luik, Rue Paradis, 50 Turnhout,Renier-Sniedersstraat, 2-4



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Federale Pensioendienst
Postadres: Zuidertoren,BE-1060 Brussel
Contactpersoon: Marc LEUNENS
Tel: +32 25292212
E-mail: marc.leunens@sfpd.fgov.be
Internetadres(sen): www.sfpd.fgov.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=336318


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Renovatiewerken van gebouwen Hasselt, Ridder-Portmansstraat, 16 Luik, Rue Paradis, 50 Turnhout,Renier-Sniedersstraat, 2-4 
Referentienummer: SFPD-S300/2019/04-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45213150
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Renovatiewerken van gebouwen
Hasselt, Ridder-Portmansstraat, 16
Luik, Rue Paradis, 50
Turnhout,Renier-Sniedersstraat, 2-4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE332
Voornaamste plaats van uitvoering: Liège, Rue Paradis, 50 + Hasselt, Ridder-Portmansstraat,16 + Turnhout, Renier-Sniedersstraat,2-4
II.2.4. Beschrijving
Renovatiewerken van gebouwen Hasselt, Ridder-Portmansstraat, 16 Luik, Rue Paradis, 50 Turnhout,Renier-Sniedersstraat, 2-4 
II.2.7. Looptijd
280 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Overlegging van de jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen;- Een verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en daarnaast de omzet met betrekking tot de bedrijfsactiviteit die het voorwerp is van deze opdracht, van de laatste 3 jaar die beschikbaar zijn afhankelijk van de oprichtingsdatum of de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn- Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's of, in voorkomend geval, een bankverklaring. Bij gebruik van de bankverklaring wordt het model gebruikt dat is opgenomen in bijlage 11 van het Koninklijk Besluit van 18 april 2017 - Koninklijk Besluit inzake plaatsing overheidsopdrachten in de klassieke sectoren
Eventuele minimumeisen:
De specifieke minimale jaaromzet is ? 4.500.000, met betrekking tot renovatie van kantoorgebouwen in een stedelijk omgeving;

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Bewijs dat de ondernemer beschikt over een erkenning: categorie D, klasse 6 - Een lijst van de werken die gedurende de afgelopen periode van maximaal vijf jaar werden verricht en vergezeld gaan van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat;- Een beschrijving (1 A4 pagina) van drie soortgelijke werken (d.w.z. renovatie van kantoorgebouwen in een stedelijke omgeving) die in de afgelopen 3 jaar zijn uitgevoerd - De beschrijving van de technische uitrusting van de ondernemer, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek- Een vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht- Beschrijving van maatregelen die worden genomen voor het behoud van veiligheid en kwaliteit (VCA, BCOS)

Eventuele minimumeisen:
Elke beschrijving moet betrekking hebben op een gebouw met een oppervlakte van minstens 1.500 m².


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-05-23 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-05-23
Plaatselijke tijd: 10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
1.Het loutere feit van de indiening van de aanvraag tot deelneming of van de offerte vormt de impliciete verklaring op erewoord van de kandidaat of van de inschrijver dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten.2. Een VERPLICHT PLAATSBEZOEK wordt ingericht.Op 26 of 30 april 2019 om 11.30 uur op het volgende adres : HASSELT,Ridder-Portmansstraat,16Op 26 of 30 april 2019 om 09.30 uur op het volgende adres : LUIK, Rue Paradis,50Op 26 of 30 april 2019 om 14.00 uur op het volgende adres: TURNHOUT,Renier-Sniedersstraat,2-4.Graag melding van uw deelname op voorhand naar het e-mailadres in de sectie I.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat,33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-04-10

Vergelijkbare advertenties van BDA