Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: GAN - Technische Dienst
Postadres: de Broquevillelaan 12 ,BE-1150 Brussel
Contactpersoon: Julita Finet
Tel: +32 27780825
E-mail: Julita.Finet@arp-gan.be
Internetadres(sen): www.arp-gan.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=335282
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OVERHEIDSOPDRACHT MET ALS VOORWERP DE PLAATSING EN HUUR VAN WARMEDRANKENAUTOMATEN EN LEVERING VAN VERBRUIKSGOEDEREN Referentienummer: ST (ARP)-18/1630-F03_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 15860000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de plaatsing en de huur van 8 warmedrankenautomaten bestemd voor het personeel van de hoofdzetel van het Agentschap en de gespreide levering van verbruiksgoederen. Een onderhouds- en depannagedienst zal noodzakelijk deel uitmaken van de offerte van de inschrijver.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
121725.80 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de plaatsing en de huur van 8 warmedrankenautomaten bestemd voor het personeel van de hoofdzetel van het Agentschap en de gespreide levering van verbruiksgoederen. Een onderhouds- en depannagedienst zal noodzakelijk deel uitmaken van de offerte van de inschrijver. De opdracht heeft een looptijd van 2 jaar vanaf 11/02/2019. De opdracht zal 2 keer verlengd worden voor een periode van een jaar, behoudens opzegging door één van beide partijen betekend via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste 3 maanden voor het einde van de looptijd van 2 jaar of 3 jaar. Het Agentschap zal de bestellingen plaatsen naar gelang van zijn noden, zonder dat het ertoe gehouden is de in dit bestek ter informatie opgegeven hoeveelheden (voor de verbruiksgoederen) integraal te bestellen. De opdrachtnemer verwerft dus niet het recht om deze hoeveelheden te leveren door het sluiten van de opdracht. De kennisgeving aan de inschrijver van de goedkeuring van zijn offerte verbindt evenmin het Agentschap om bij hem een bestelling te plaatsen voor een minimaal totaalbedrag. Alleen de kennisgeving van een gedateerde en ondertekende bestelbon verleent de opdrachtnemer het recht en de verplichting om de opgegeven goederen op de erop vermelde plaats te leveren. Deze opdracht doet geen afbreuk aan de mogelijkheid voor het Agentschap om een beroep te doen op een andere leverancier voor punctuele opdrachten, zonder exclusiviteit voor de opdrachtnemer van deze opdracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1: OVERHEIDSOPDRACHT MET ALS VOORWERP DE PLAATSING EN HUUR VAN WARMEDRANKENAUTOMATEN EN LEVERING VAN VERBRUIKSGOEDERENV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2019-02-11
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Coca-Cola European Partners Belgium bvba
Postadres: Bergensesteenweg 1424,BE-1070 Anderlecht
NUTS-code: BE100
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Brussel, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-03-11