Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Vernieuwing en/of aanpassing van DC kasten in de Brusselse Metro.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Patrick Beckers
Tel: +32 25638284
Fax: +32 25153281
E-mail: patrick.beckers@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=327920


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vernieuwing en/of aanpassing van DC kasten in de Brusselse Metro. 
Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4101/JP/PB-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31153000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft de vernieuwing en/of de aanpassing van de voedingskasten van bepaalde signalisatieposten van spoorwegbeveiliging in de Brusselse Metro, meer bepaald: - de levering en plaatsing van 19 voedingskasten in de betreffende signalisatieposten ter vervanging van bestaande kasten; - de levering van 9 stuks uitrusting transfo/gelijkrichter met inbegrip van de integratie ervan in de bestaande kasten ter vervanging van de bestaande elementen.
De prestaties voor het wegnemen van de bestaande uitrustingen en de montage van de nieuwe uitrustingen op de plaats van de oude uitrustingen in de signalisatieposten moeten uitdrukkelijk gebeuren tijdens één nacht en buiten de uitbatingsuren van de metro.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-15


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) in bijlage bij de aankondiging

Vergelijkbare advertenties van BDA