Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: FOD IBZ - SD P&O
Postadres: Leuvenseweg 1,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Pascale Ros
Tel: +32 475803040
E-mail: pascale.ros@ibz.fgov.be
Internetadres(sen): http://www.ibz.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=329048
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning Referentienummer: AI - LOG-I/PNO/GFB/Time & Planning-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 48450000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
het opzetten en onderhouden van een informaticasysteem voor tijdsregistratie en het beheren van de personeelsplanning.
Deze opdracht omvat één enkel perceel en bestaat uit 3 posten :
- Post 1 : Beheer van de afwezigheden (voor een geschat aantal van 5500 medewerkers)
- Post 2 : Beheer van de aanwezigheden (voor een geschat aantal van 2500 medewerkers)
- Post 3 : Beheer van de planning (voor een geschat aantal van 1500 medewerkers)
Het onderhoudscontract voor elk van deze posten zal bestaan uit een supportcontract 5d/7 8u tot 18u voor correctief onderhoud waarvoor de inschrijver in zijn offerte een voorstel van SLA doet.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-04
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
P4- punt 1 en p.7 punt 7.2 :
Post 2 : Beheer van de aanwezigheden (voor een geschat aantal van 2500 > 4000 medewerkers)
Post 3 : Beheer van de planning (voor een geschat aantal van 1500 > 2000 medewerkers)