Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: BRUGEL
Postadres: Kunstlaan 46,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Anne Van Der Schrick
Tel: +32 25630218
Fax: +32 25630213
E-mail: avanderschrick@brugel.brussels
Internetadres(sen): www.brugel.brussels
I.3. Communicatie
Officiële benaming: BRUGEL
Postadres: Kunstlaan 46,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Anne Van Der Schrick
Tel: +32 25630218
Fax: +32 25630213
E-mail: avanderschrick@brugel.brussels
Internetadres(sen): www.brugel.brussels
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaak burelen van Brugel Referentienummer: 2019064
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90919200
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: BRUGEL, Kunstlaan 46 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van burelen van Brugel vanaf donderdag 2 mei 2019
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. * Een verklaring betreffende de totale omzet van het bedrijf en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. /
2. Attest van een jaarlijkse omzet van minimaal EUR 40.000.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Een lijst met de voornaamste diensten die in de loop van de drie laatste jaren zijn gerealiseerd, inclusief het bedrag, de datum en de openbare of privébegunstigde. De dienstenprestaties worden aangetoond met attesten die werden uitgereikt of medeondertekend door de bevoegde overheid of, in het geval van diensten voor een particulier, met attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.2. * Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimum 10 diensten waarvoor het minimum bedrag van gelijkaaridge prestaties : 15.000 EUR/an
2. Minimaal tien werknemers en twee personen van het kaderpersoneel
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-03-12 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-06-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-03-12
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Kunstlaan 46 te 1000 BrusselInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: bezoek van de site verplichtDe offertes kunnen elektronisch ingediend worden
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van StateGreffe de la section du contentieux administratif
rue de la Science 33, BE-1040 Bruxelles (Etterbeek)
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-02-01