Paleis Voor Schone Kunsten

BOZ-SECURITY-2019



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Paleis voor Schone Kunsten
Postadres: Ravensteinstraat 23,BE-1000 Brussel
E-mail: sam.deckmyn@bozar.be
Internetadres(sen): www.bozar.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=330828


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
BOZ-SECURITY-2019 
Referentienummer: BOZAR-SECURITY-2019-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50610000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Raamovereenkomst met het oog op het preventief, conditioneel en correctief onderhoud, het beheer, de actualisatie, de vernieuwing en de uitbreiding van de veiligheids- en beveiligingsinfrastructuur van het Paleis voor Schone Kunsten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Paleis voor Schone Kunsten, Ravensteinstraat 23 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst met het oog op het preventief, conditioneel en correctief onderhoud, het beheer, de actualisatie, de vernieuwing en de uitbreiding van de veiligheids- en beveiligingsinfrastructuur van het Paleis voor Schone Kunsten. 
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-03-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2023-03-01
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Bewijs van inschrijving op de lijst van beveiligingsondernemingen van de Algemene Directie Veiligheid en Preventie, Directie Private Veiligheid

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver moet tijdens één van de laatste drie boekjaren een omzet inzake de activiteiten die rechtstreeks verband houden met de diensten die in het bestek worden beschreven, hebben gerealiseerd van 400.000 EURO.
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver voegt bij zijn offerte een verklaring inzake deze omzet gerealiseerd tijdens de laatste drie boekjaren.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver beschikt over de vereiste erkenning.De inschrijver voegt bij zijn offerte een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht.De inschrijver dient het bewijs te leveren dat hij over de nodige ervaring en know-how beschikt inzake het beheer, de bediening, en/of het onderhoud van Bosch hardware en software.De inschrijver moet over voldoende bekwaam personeel beschikken om de opdracht naar behoren te kunnen uitvoeren.De isnchrijver moet over een service desk en wachtdienst beschikken alsook over de vereiste technologie om de remote monitoring naar behoren uit te voeren.

Eventuele minimumeisen:
Klasse 1, ondercategorie P1.
Minstens drie referenties op het gebied van het beheer en/of onderhoud van veiligheids- en beveiligingsinstallaties in gebouwen met een hoog veiligheidsprofiel.
Minstens vijf referenties m.b.t. gelijkaardige diensten op het gebied van het beheer en/of het onderhoud van veiligheids- en beveiligingsinstallaties voor een nominale waarde van minstens ? 25.000 per jaar per contract.
De inschrijver moet over de volgende techniekers beschikken gecertifieerd door Bosch: minstens 3 techniekers gecertifieerd voor Bosch-BIS en minstens 3 techniekers gecertifieerd voor Bosch-BVMS.
De inschrijver beschikt over een personeelsbestand van minstens 15 personen waarvan er minstens 5 deel van het technisch kader uitmaken. Deze laatsten moeten minstens 5 jaar ervaring hebben in het beheer en/of onderhoud van veiligheids- en beveiligingsinstallaties. Al het personeel dat onder deze opdracht valt dient minstens over een bekwaamheid BA4 te beschikken.
De inschrijver voegt bij zijn offerte een beschrijving van de service desk, de wachtdienst en van de systemen voor de remote monitoring.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-02-26 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-02-26
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: Paleis voor Schone Kunsten, Ravensteinstraat 23 te 1000 BrusselInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Elektronische opening


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Verplichte informatiesessie op 30 januari 2019 om 11u00.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Paleis voor Schone Kunsten
Ravensteinstraat 23, BE-1000 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2019-01-21

Vergelijkbare advertenties van BDA