Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: VZW De Bolster
Postadres: Kasteeldreef 2,BE-9630 Zwalm
Contactpersoon: Robrecht Devriese
Tel: +32 55339696
E-mail: robrecht.devriese@vzwdebolster.be
Internetadres(sen): http://www.vzwdebolster.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324863
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
De Bolster, Kluisbergen Referentienummer: osar-2492.0 P1-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45215000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Bouwen van een nursinggebouw voor 32 bedden te Kluisbergen - Ruwbouw en afwerking
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-15
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-12-17
Plaatselijke tijd: 14:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-12-27
Plaatselijke tijd: 14:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-12-17
Plaatselijke tijd: 14:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-12-27
Plaatselijke tijd: 14:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er werd vastgesteld dat het niet mogelijk is om het indieningsrapport op het e-tendering platform elektronisch te ondertekenen. T.g.v. een foutieve instelling van een parameter op het platform krijgen de kandidaten de boodschap "Voor dit dossier is geen handtekening vereist", wat niet correct is.
Teneinde alle kandidaten de mogelijkheid te bieden om hun offerte alsnog op rechtsgeldige wijze in te dienen, wordt een wijziging van de indieningswijze, en met name aangaande de ondertekening van het indieningsrapport, opgelegd.
Middels bijgevoegd terechtwijzend bericht worden de bepalingen van het Bestek Bijzondere Administratieve Bepalingen
met betrekking tot de indieningswijze, en met name aangaande de ondertekening van het indieningsrapport aangepast en toegelicht.
De uiterste datum voor indiening van de offertes wordt uitgesteld.