Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: vzw Katholieke Scholen Groot Bornem
Postadres: Driesstraat 10,BE-2880 Bornem
Contactpersoon: De heer Dries Op de Beeck
Tel: +32 37400871
E-mail: dries.op.de.beeck@ksgrootbornem.be
Internetadres(sen): www.ksgrootbornem.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: vzw Katholieke Scholen Groot Bornem
Postadres: Driesstraat 10,BE-2880 Bornem
Contactpersoon: De heer Dries Op de Beeck
Tel: +32 37400871
E-mail: dries.op.de.beeck@ksgrootbornem.be
Internetadres(sen): www.ksgrootbornem.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Installatie Zonnepanelen Katholieke Scholen Groot Bornem - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: vzwKSGB2018-zonnepanelen
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 09331000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Voorwerp van deze werken: Leveren en plaatsen van zonnepanelen op schoolgebouwen binnen gemeente Bornem - zie details schoolgebouwen in de technische bepalingen. Gevraagd vermogen : - 4 basisscholen + sporthal secundaire school: max. 10 kVA (principe terugdraaiende teller) - 1 secundaire school: grote installatie op basis van verbruik (principe injectie) Maken deel uit van de opdracht : De inschrijver is verplicht een plaatsbezoek uit te voeren op de diverse scholen. Daartoe wordt een afspraak gemaakt met Dries Op de Beeck telefonisch 0471 21 28 59 of via mail dries.op.de.beeck@ksgrootbornem.be Uitvoeringsstudie en ontwerp met een optimaal resultaat. Men dient door combinatie van de hellingshoek en oriëntatie maximaal eigen stroomverbruik te dekken. Ballastberekening van de installatie. Levering, plaatsing, installatie, keuringen, indienststelling, uitleg aan de gebruikers,. van de gehele installatie. Technische garantie op de gebruikte materialen Controle van de goede werking van de installatie na de ingebruikname volgens de technische bepalingen. Coördineren en opvolging van de AREI-keuring van de installatie door een erkend keuringsorganisme. Technische en administratieve bijstand bij de goedkeuring van de installatie door de netbeheerder. Ondersteuning bij de administratie van de installatie (aanvraag netkoppeling, groene stroomcertificaten, premies, zonnelening via AGION: https://www.agion.be/zonneplan , . ) Plaats van uitvoering: diverse scholen in Bornem en deelgemeentes
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet te bevinden in een uitsluitingssituatie zoals voorzien in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016.Door in te schrijven op deze opdrachtj verbindt de inschrijver zich om, op vraag van de aanbestedende overheid, de noodzakelijke documenten en bewijzen te bezorgen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referenties van minimaal 5 vergelijkbare (gelijktijdige) installaties op gebouwen. Referenties dienen te worden beschreven met het geïnstalleerde vermogen, totale kostprijs, gegevens klanten. De referenties dienen te zijn geplaatst in de voorbije 3 jaar.
Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 5 vergelijkbare installaties.
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 2.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-25 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-07-24
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: Daartoe wordt een afspraak gemaakt met Dries Op de Beeck telefonisch 0471 21 28 59 of via mail dries.op.de.beeck@ksgrootbornem.be
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
rechtbank eerste aanleg Antwerpen, afdeling Mechelen
Keizerstraat 20, BE-2800 Mechelen
Tel: +32 15288111
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
rechtbank eerste aanleg Antwerpen, afdeling Mechelen
Keizerstraat 20, BE-2800 Mechelen
Tel: +32 15288111
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-12-06