Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Expertise Verkeer en Telematica
Postadres: Koning Albert II-laan 20 bus 4,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Femke De Cock
Tel: +32 092762829
E-mail: femke.decock-perreman@mow.vlaanderen.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=326808 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=326808
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Leveren en plaatsen van permanente fietstellers en het uitvoeren van verkeersonderzoek Referentienummer: AWV VK-MDN/101-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 79311000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Leveren en plaatsen van permanente fietstellers en het uitvoeren van verkeersonderzoek
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht is een raamovereenkomst en heeft als voorwerp de leveringen en werken noodzakelijk voor het plaatsen en operationeel krijgen van permantente fietstellers, eventueel voorzien van een display, en het opzetten van een platform voor de ontsluiting van de fietstelgegevens.
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Deelopdracht 1 - levering, plaatsen en opstarten tellingen: 12 kalendermaanden, 3x stilzwijgend verlengbaar tot een totale maximale duur van deelopdracht 1 van 48 kalendermaanden. Deelopdracht 2 - onderhoud na waarborg: 12 kalendermaanden, 9x stilzwijgend verlengbaar tot een totale maximale duur van deelopdracht 2 van maximaal 120 kalendermaanden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-21 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 3 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-21
Plaatselijke tijd: 12:00
Adres: VAC Gent - 18e verdieping
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Expertise Verkeer en Telematica
Koning Albert-II Laan 20 bus 4, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-27