Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: PROCLIM
Postadres: Universiteitslaan 1,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: Mevrouw Nadja Nijs
Tel: +32 11237955
E-mail: nadja.nijs@limburg.be
Internetadres(sen): www.limburg.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming: provincie Limburg
Postadres: Universiteitslaan 1,BE-3500 Hasselt
Contactpersoon: Mevrouw Nadja Nijs
Tel: +32 11237955
Fax: +32 11238111
E-mail: nadja.nijs@limburg.be
Internetadres(sen): www.limburg.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst: periodiek reinigen van gevel- en glaspartijen (ramen, ruiten en koepels) Referentienummer: 2018N035940
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 90911300
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE22
Voornaamste plaats van uitvoering: Provincie Limburg, Universiteitslaan 1, 3500 Hasselt, 011/23.71.11
II.2.4. Beschrijving
PROCLIM wenst een raamovereenkomst af te sluiten (periode : 4 jaar) voor het periodiek laten reinigen van gevel- en glaspartijen (ramen, ruiten en koepels) voor verschillende types van gebouwen. Zowel de provinciale instellingen als de lokale, openbare besturen in Limburg (steden, gemeenten, OCMW', politiezones.) kunnen desgewenst - na mandaatstelling - deelnemen aan en instappen in deze raamovereenkomst. Bijzondere aandacht zal geschonken worden aan "veilig werken" (respecteren van de veiligheidswetgeving terzake, opstellen van risico - analyses.) en gebruik van milieuvriendelijke producten en methoden (aspecten van duurzaamheid).
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.* Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:* Een passende bankverklaring dient opgesteld te worden overeenkomstig het bijgevoegde model (bijlage 11 van het KB van 18 april 2017).* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. De minimumomzet op jaarbasis moet XXXX bedragen* Het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's en burgerlijke aansprakelijkheid.
Eventuele minimumeisen:
* Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
* Document omzet
* Document verzekeringsmaatschappij: minimaal EUR 2 500 000 per gebeurtenis of EUR 5 000 000 per contractjaar.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de inschrijver verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:* Attest van lidmaatschap van een erkende beroepsfederatie (zoals bijvoorbeeld de ABSU).* Een geldig ISO 9001 (versie 2008 of 2014) certificaat, of een gemotiveerde en gedocumenteerde verklaring inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking in de organisatie.* Een VCA (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) - of BESACC- certificaat ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers (of een gelijkwaardig attest). * Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Deze lijst bevat minimaal 2 gelijkwaardige opdrachten (opdrachtbedrag van EUR 600 000 exclusief btw per jaar). Deze twee gelijkwaardige opdrachten dienen gestaafd te worden door ondertekende attesten van goede uitvoering.
Eventuele minimumeisen:
* Attest lidmaatschap erkende beroepsfederatie
* Geldig certificaat ISO 9001 (of gelijkwaardig)
* Geldig certificaat VCA of BESACC (of gelijkwaardig)
* Lijst met referenties
* Ondertekende attesten van goede uitvoering voor minimaal 2 gelijkwaardige opdrachten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2019-01-15 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-15
Plaatselijke tijd: 14:00Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-12