Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Levering van 1000volt-materieel bestemd voor de voeding van seininstallaties



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Postadres: Marcelbroodthaers 2 ,BE-1060 Brussel
Contactpersoon: Miguel Leitao
Tel: +32 24322698
Fax: +32 25263943
E-mail: miguel.leitao@infrabel.be
Internetadres(sen): www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322647


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering van 1000volt-materieel bestemd voor de voeding van seininstallaties 
Referentienummer: I-FBA51-25C/00005750000-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 31000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Levering van 1000volt-materieel bestemd voor de voeding van seininstallaties.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Levering van 1000volt-materieel bestemd voor de voeding van seininstallaties 
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
Raamovereenkomst voor een periode van 5 jaar, tweemaal verlengbaar met een periode van 1 jaar. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) (het formulier UEA vindtu terug in bijlage van de aankondiging van de opdracht en in te vullen via de website: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl).Het formulier UEA dient ingevuld en ondertekend te worden en toegevoegd te worden aan uw kandidatuur.De volgende attesten dienen reeds toegevoegd te worden aan uw kandidatuur :- Een geactualiseerd uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst van de kandidaat/inschrijver en ook van elke persoon die lid is van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de kandidaat/inschrijver of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid heeft. In concreto impliceert dit dat minimaal de uittreksels uit het strafregister dienen te worden bijgevoegd van de kandidaat/inschrijver (firma), van de ondertekenaar(s) van de kandidatuur/inschrijving, en van de personen die de firma vertegenwoordigen overeenkomstig de statuten van de firma waaruit blijkt dat de betrokkene niet isveroordeeld voor een overtreding voorzien door artikel 67 van de wet van 17 juni 2016 en van artikel 67 van het Koninklijk Besluit tot plaatsing van 18 juni 2017. Dit uittreksel mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.- Een recent attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen tot betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.Voor de inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwetvan 28 december 1944 betreffende de maatschappelijke zekerheid der arbeiders, wordt het recente attest uitgereikt door deRijksdienst voor Sociale Zekerheid en heeft het betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datumvoor de ontvangst van de kandidaturen.Voor de inschrijver die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt het recente attest uitgereiktdoor de bevoegde buitenlandse overheid. Dit attest bevestigt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake debetaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Ditattest mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.Wanneer de inschrijver personeel tewerkstelt dat zowel onder het tweede lid als onder het derde lid valt, zijn de bepalingen vanbeide leden toepasselijk.- Een recent attest waaruit blijkt dat de inschrijver aan zijn fiscale verplichtingen voldoet. Het attest wordt uitgereikt door debevoegde binnenlandse en/of buitenlandse overheid en bevestigt dat de inschrijver heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingenin overeenstemming met de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Dit attest mag niet ouder zijn dan 3maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.- Een origineel attest van niet-faillissement, afgeleverd door de bevoegde autoriteit van hetbetrokken land. Dit attest mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van dekandidaturen.Er dient opgemerkt dat het attest uitgereikt door de Sociale Zekerheidsinstelling, het fiscaal attest uitgereikt in het kader vanoverheidsopdrachten en het attest van niet-faillissement niet moeten worden aangeleverd in de hypothese dat ze beschikbaarzijn op een gratis toegankelijk database, of ze reeds zijn aangeleverd in het kader van een andere procedure op voorwaardedat de betrokken ondernemers in hun aanvraag tot deelneming of in hun offerte de procedure identificeren tijdens dewelke zijdeze documenten reeds hebben voorgelegd en voor zover de voormelde inlichtingen en documenten nog beantwoorden aan degestelde vereisten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- de economische en financiële capaciteit van de kandidaat bedrijven zalgecontroleerd worden door een D&B evaluatie (Dun & Bradstreet) en zijn ratio's. Elke kandidaat kan het rapport gratis bekomenbij Dun & Bradstreet. De economische en financiële betrouwbaarheid van de kandidaat moet gegarandeerd worden door eenDun & Bradstreet index kleiner dan of gelijk aan 2. Indien er voor een kandidaat geen Dun & Bradstreet rapport bestaat, kaneen gelijkwaardig alternatief voorgesteld worden.- de kandidaat dient ons zijn zakencijfer van de laatste drie jaren te bezorgen (in een vorm van een tabel). Het gemiddeldezakencijfer van de laatste drie jaar moet minstens 10.000.000 EUR zijn.De bewijsstukken voor de selectiecriteria betreffende de economische en financiële draagkrachten dienen te wordentoegevoegd aan uw kandidatuurstelling.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- de kandidaat dient een bewijs van interne kwaliteitszorg (ISO 9001 of gelijkwaardig) aan ons te bezorgen.De bewijsstukken voor de selectiecriteria betreffende de technische en beroepsbekwaamheid dienen toegevoegd te wordenaan uw kandidatuurstelling.- Verplichting van de kandidaten om minstens één voorbeeld van een testprocedure (gebeurd in de laatste 5 jaren) voor te leggen, van een op dit ogenblik lopende serieproductie, die er moet voor zorgen dat er geen enkele fout in de borden voorkomt.- Verplichting van de kandidaten om melding te maken van minstens 2 referenties van projecten van de voorbije 5 jaren met betrekking tot de bouw van kunststof voetpadkasten, kunststof schakelkoffers en projecten conform EN 61439-1 en EN61439-2- Verplichting van de kandidaten om melding te maken van minstens 2 referenties met betrekking tot serieproductie (eventueel in een aantal varianten) van elektrische voedingsborden met hoog kwaliteitsniveau met een opgelegd maximum aantal toegelaten fouten.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-12-17 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-09

Vergelijkbare advertenties van BDA