Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Kliniek Sint-Jan
Postadres: Kruidtuinlaan, 32,,BE-1000 Brussel
Tel: +32 28910851
E-mail: echaventre@clstjean.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324645 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=324645
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Lastenboek voor de levering, installatie en onderhoud voor de vervanging van ventilatortoestellen Referentienummer: Clinique Saint Jean-CSJ2018-010-F05_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 33000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Lastenboek voor de levering, installatie en onderhoud voor de vervanging van ventilatortoestellen op de dienst intensieve zorgen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-11-07
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
in het bestek het zal gelezen p.10 -
I.7 Depôt des offres:
L'offre doit parvenir au pouvoir adjudicateur au plus tard le 06/12/2018 à 11:00