Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: ERKENNINGSREGELING - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Hicham Ghouzali
Tel: +32 25638258
Fax: +32 25153281
E-mail: Hicham.Ghouzali@stib.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322598
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Kwalificatiesysteem voor de selectie van potentiële leveranciers voor het leveren van spoorstaven voor tramway en metro van de MIVB Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-QUAL/AL_1475(2018)-F07_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 34946110
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
De MIVB gebruikt verschillende types spoorstaven op zijn spoornet: gleufrails, Vignole rails, dwangrails, rolbrugrails en stroomrails. In dit kader worden potentiële leveranciers gezocht voor regelmatige leveringen hiervan. De hoeveelheden (historische van +/- 2.500 ton per jaar) zijn niet te voorzien omdat deze afhankelijk zijn van de noodzaak tot onderhoud en herstellingen alsook investeringswerken voor uitbreidingen van het net. De MIVB beoogt hierbij een JIT (Just In Time)benadering, met regelmatige leveringen volgens de behoeften en met het oog op een zo laag mogelijke eigen voorraad. Nieuwe kandidaten moeten de vragenlijst beantwoorden (gestuurd op aanvraag) en desgevallend hun producten laten uittesten.
II.2.7. Looptijd
Verlenging mogelijk: JA
De firma's die reeds gekwalificeerd zijn binnen het kader van dit systeem, moeten enkel hun interesse bevestigen om gekwalificeerd te blijven en desgevallend het volgende document overmaken: - een document waarin alle wijzigingen worden opgenomen ten opzichte van het dossier van kandidatuur dat de onderneming heeft ingediend (bijlage 1 van de vragenlijst).
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaat zal in alle contacten met de MIVB de Nederlandse of de Franse taal gebruiken.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be/
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten, worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in de §§ 2 tot 4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, al naargelang. De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen. De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingeval toepassing wordt gemaakt van artikel 18 bedraagt de termijn tien dagen. De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-10