Ocmw Brussel

Vervanging van 3 strijkrollen en installatie van een nieuwe strijktrein in de Linnendienst



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Brussel
Postadres: Hoogstraat 298a,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Pascale Pieters
Tel: +32 25636510
Fax: +32 25636509
E-mail: Pascale.Pieters@ocmwbxl.brussels
Internetadres(sen): http://www.cpasbru.irisnet.be/ 


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vervanging van 3 strijkrollen en installatie van een nieuwe strijktrein in de Linnendienst 
Referentienummer: BL/18/002/I/FPU/N // 1242 - CSC 13/18
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 42717000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:  Hertstraat 375 te 1070 Anderlecht
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor werken - vervanging van drie bestaande strijkinstallaties door drie nieuwe generatie strijkmachines met ingebouwde warmteproductie en de installatie van een nieuwe strijktrein (afscheider/loopband - feeder - strijkmachine - vouwmachine - stapelaar) (4de lijn) in de Linnendienst van het OCMW van Brussel, gelegen in de Herstraat 375 te 1070 Anderlecht. De opdracht omvat met name : (1) Alle werken beschreven in dit Best. en al zijn bijlagen, evenals alle werken, leveringen, toebehoren, leveringen van energieën en vloeistoffen en alle onderwerpingen of uitvoeringsmiddelen die de Opdr. in staat stellen om een absoluut volledig werk af te leveren dat beantwoordt aan de normale bestemming van het bouwwerk   De Opdr. zal zich niet kunnen beroepen op enige leemte en/of weglating met de bedoeling een of ander supplement bovenop de prijs van zijn offerte te vorderen (art. 82, al. 1 van KB 1). (2) Het onderhoud van de werken en van de technische installaties gedurende de werken en de waarborgtermijn. (3) De algemene bouwplaatsuitrustingen in overeenstemming met de bepalingen van dit Best. en de geldende verordeningen. (4) Het perfecte onderhoud van de bouwplaats en haar omgeving. (5) De vereiste preventie- en veiligheidsmaatregelen voor de werken die deel uitmaken van deze opdracht, de maatregelen met betrekking tot het personeel dat wordt ingezet of de personen die toegang hebben tot de bouwplaats, tot de medeaannemers en de openbare regieën en de maatregelen die als het geval zich voordoet op de bestaande bouwwerken dienen te worden toegepast. (6) Het rechtsgeldig afvoeren van de bouwplaats van aarde, modder, afval, materialen, puin, afbraakmateriaal,. afkomstig van deze opdracht, naar een recyclinginstallatie in overeenstemming met het Regeringsbesluit van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 16 maart 1995 betreffende de verplichte recyclage van bepaald bouw- of sloopafval (BS 06/05/1995). (7) De opslag op de door de L.W. aangeduide plaatsen van de eventueel herbruikbare producten afkomstig van de site. 
II.2.7. Looptijd
210 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - Het attest van BTW-plichtigheid (FOD Financiën); - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De jaarrekeningen ingediend bij de Nationale Bank (indien van toepassing); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De andere documenten zullen aan de vermoedelijke opdrachtnemer gevraagd worden.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zonder voorwerp

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zonder voorwerp

Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), klasse 4


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-20 14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-03-20
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-20
Plaatselijke tijd: 14:30
Adres:  OCMW van Brussel, Zittingszaal (4de verdieping), Hoogstraat 298a te 1000 BrusselInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Teneinde de inschrijvers toe te laten om de staat van de bestaande gebouwen te beoordelen en alle uitvoeringsmoeilijkheden in te schatten en alle omstandigheden die zich zouden kunnen voordoen, worden er bezoeken georganiseerd, tijdens de publicatieperiode, onder de leiding van de afgevaardigde van de A.O.Verplichte geleide bezoeken De bezoeken ter plaatse worden voorzien in de loop van de eerste maand volgend op de bekendmaking van de documenten van deze opdracht in het Bulletin der Aanbestedingen.De bezoeken zullen geleid worden door Mijnheer Patrick Menu en/of Mijnheer Najib Ouberri, die men kan bereiken respectievelijk op 0491/62.56.99 en 0498/58.80.17, met wie een afspraak moet worden vastgelegd uiterlijk 3 WD voor de gewenste bezoekdatum.Per bezoek is het aantal mogelijke inschrijvers beperkt tot 1.Per bezoek bedraagt het maximum aantal deelnemers 5 personen per inschrijver.De aanwezigheid op één van deze geplande bezoeken is verplicht. Elke offerte van een inschrijver die niet heeft deelgenomen aan één van de verplichte bezoeken, wordt absoluut nietig geacht. Het naar behoren ingevuld bezoekcertificaat moet bij de offerte worden gevoegd (cf. Bijl. G).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
33 Wetenschapsstraat, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-12

Vergelijkbare advertenties van BDA