Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Regie der Gebouwen - Regio Brussel
Postadres: Gulden Vlieslaan, 87 - bus 2,BE-1060 BRUSSEL
Contactpersoon: de heer RENARD François, Industrieel Ingenieur - Attaché
Tel: +32 499602879
E-mail: Francois.Renard@regiedesbatiments.be
Internetadres(sen): http://www.regiedergebouwen.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=321872
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Brussel - Internationale Instellingen - Levering en vervanging vetafscheider in de keuken. Referentienummer: BRU-2018-302350-41A-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45332000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Brussel - Internationale Instellingen - Levering en vervanging vetafscheider in de keuken.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-08
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-12
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-19
Plaatselijke tijd: 10:00
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-12
Plaatselijke tijd: 10:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-11-19
Plaatselijke tijd: 10:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijzigingen in de administratieve bepalingen (Frans, bladzijde 5)
DEEL 1 - BIJZONDERHEDEN OVER DE OPDRACHT - Voorwerp onderhavige Opdracht
Er staat geschreven :
De Opdracht heeft als voorwerp de werken, leveringen, de diensten, het vervoer, de arbeidskrachten en alle middelen, nodig voor de uitvoering voor de renovatiewerken van sanitairen in het gebouw "Egmontpaleis", gelegen Kleine Zavel 8A te 1000 BRUSSEL.
Men moet lezen :
De Opdracht heeft als voorwerp de werken, leveringen, de diensten, het vervoer, de arbeidskrachten en alle middelen, nodig voor de uitvoering voor de levering en vervanging van een vrijstaande vetafscheider in de keuken van gebouw "A" in de "Europese School III", gelegen Triomflaan 135 te 1050 BRUSSEL (Elsene).
De opening van de offertes op maandag 12.11.2018 om 10u00 wordt verplaatst naar maandag 19.11.2018 om 10u00