Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Raamovereenkomst voor het renoveren en onderhouden van de distributielijnen voor brandstof



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres: Koningsstraat 76,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Myriam Guilleaume -Procurement & Logistic Department
Tel: +32 25638495
Fax: +32 25153281
E-mail: myriam.guilleaume@stib.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=321228


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het renoveren en onderhouden van de distributielijnen voor brandstof 
Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_3871/LB/MG-F06_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 51000000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht beoogt het afsluiten van een raamovereenkomst voor het renoveren, moderniseren en onderhouden van de bovengrondse installaties van de distributielijnen voor brandstof voor 4 bussites (+ beheersystemen):
Voorwerp van de prestaties:
 Nieuwe installaties in de garages van Haren en Brel
 Moderniseren van de installaties in de garages Delta en Klein Eiland
 Preventief en corrigerend onderhoud op de huidige en toekomstige sites
 Automatiseren van de rapportering over de brandstofbedeling
De volledige technische specificaties zullen overgemaakt worden bij het bezorgen van het bestek (na de fase van selectie van de kandidaten).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussels Hoofdstedelijk Gewest en aangrenzende gemeenten
II.2.4. Beschrijving
Zie korte beschrijving (punt II.1.4) 


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2018/S 071-158155

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot 1: Raamovereenkomst voor het renoveren en onderhouden van de distributielijnen voor brandstof

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Andere redenen (stopzetting van de procedure).


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Om het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) in te vullen:1. Wanneer je deze aankondiging van een opdracht hebt gedownload van de website e-Notification (https://enot.publicprocurement.be), moet je er goed op letten dat je ook de bijgevoegde bestanden (bijlagen) gedownload hebt.2. Open het bestand « espd-request.zip » en bewaar (= exporteer) enerzijds het .PDF-document en anderzijds het .XML-bestand.3. Surf naar de website: https://ec.europa.eu/tools/espd4. Kies je taal5. Selecteer « Ik ben een ondernemer »6. Selecteer « Een UEA importeren »7. Klik op "Choose file" (bestand kiezen) en selecteer het bestand "espd-request.xml" dat je onder 2 geëxporteerd hebt.8. Klik op "Volgende"9. Vul de vereiste velden in met behulp van de tekst van de publicatie om de kwaliteit en hoeveelheid gevraagde gegevens te bepalen.10. Klik op "Overzicht"11. Downloaden "in de twee formaten"12. Bewaar dat bestand "espd-request.zip" dat ook je UEA bevat.13. Voeg je UEA-bestand, "espd-request.zip" genaamd, bij je kandidaatstellingsdossier op het moment van de verzending ervan. Opgelet: de MIVB moet het .ZIP-bestand ontvangen, dat zowel de .PDF als de .XML bevat.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
: In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, informatie en rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in §2 tot §4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, naargelang het geval.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingeval toepassing van artikel 18 wordt gemaakt, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussels
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-27

Vergelijkbare advertenties van BDA