Lubbeek

(Selectieleidraad) Onderhouds- en energieprestatiecontract voor gebouwen van de gemeenten Lubbeek en Bertem



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Lubbeek
Postadres: Gellenberg 16,BE-3210 Lubbeek
Contactpersoon: Erwin Depré
Tel: +32 16479775
E-mail: erwin.depre@lubbeek.be
Internetadres(sen): www.lubbeek.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=321370


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
(Selectieleidraad) Onderhouds- en energieprestatiecontract voor gebouwen van de gemeenten Lubbeek en Bertem 
Referentienummer: Lubbeek-2018-040(OO)-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50700000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdrachtgever wenst een ESCO-partij te contracteren als dienstverlener die de besparing op de energiefactuur garandeert door het verhogen van de efficiëntie en het uitvoeren van creatieve en kwaliteitsvolle maatregelen. De financiële weerslag van deze maatregelen op de onderhoudsfactuur mag slechts beperkt zijn, en daarom maakt het onderhoud van deze maatregelen en het algemeen onderhoud en technisch beheer eveneens deel uit van de opdracht.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Gebouwen gemeente Bertem en Lubbeek
II.2.4. Beschrijving
De doelstelling van de Opdrachtgever is om de totale kost voor energie én exploitatie (onderhoud en beheer van de technische installatie) van de gebouwen te minimaliseren. Hiertoe wenst de Opdrachtgever een ESCO-partij te contracteren als dienstverlener die de besparing op de energiefactuur garandeert door het verhogen van de efficiëntie en het uitvoeren van creatieve en kwaliteitsvolle maatregelen. De financiële weerslag van deze maatregelen op de onderhoudsfactuur mag slechts beperkt zijn, en daarom maakt het onderhoud van deze maatregelen en het algemeen onderhoud en technisch beheer eveneens deel uit van de opdracht. Het toepasselijke OEPC zal aanzien worden als een resultaatsverbintenis waarbij verwacht wordt dat de Opdrachtnemer garanties zal geven aan de Opdrachtgever betreffende de energiebesparingen en/of - opbrengsten 
II.2.7. Looptijd
180 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: De opdrachtgever zal dmv Telemarc/digiflow volgende controles doen:- RSZ-schulden- FOD-fiscale schulden- KBO- niet-faillissement- FOD-btw-hoedanigheidDoor in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in de artikels 67 t.e.m. 69 van de wet van 17.06.2016 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-10-31 11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2018-11-30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-01-28


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-28

Vergelijkbare advertenties van BDA