Ocmw Brussel

Aanleg van de parken Bruyn Noord en Bruyn West, gelegen in de Bruynstraat te Neder-Over-Heembeek (Stad Brussel).



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Brussel
Postadres: Hoogstraat 298a,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Angélique Knop
Tel: +32 25636541
E-mail: angelique.knop@cpasbxl.brussels
Internetadres(sen): http://www.cpasbru.irisnet.be/ 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Departement der Werken
Postadres: Hoogstraat 298a,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Angélique Knop
Tel: +32 25636541
Fax: +32 25636509
E-mail: Angelique.Knop@ocmwbxl.brussels
Internetadres(sen): www.ocmwbru.irisnet.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Aanleg van de parken Bruyn Noord en Bruyn West, gelegen in de Bruynstraat te Neder-Over-Heembeek (Stad Brussel). 
Referentienummer: PA/18/005/9/FPA/S- C.S.Ch. 17/17
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 43325000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Rue Bruyn à Neder-Over-Hembeek (Ville de Bruxelles)
II.2.4. Beschrijving
Overheidsopdracht voor werken - algemene aanneming voor de aanleg van de parken Bruyn Noord en Bruyn West, gelegen in de Bruynstraat te 1120 Neder-Over-Heembeek (Stad Brussel). De opdracht omvat met name : (1) Alle werken beschreven in dit Best. en al zijn bijlagen, evenals alle werken, leveringen, toebehoren, leveringen van energieën en vloeistoffen en alle onderwerpingen of uitvoeringsmiddelen die de Opdr. in staat stellen om een absoluut volledig werk af te leveren dat beantwoordt aan de normale bestemming van het bouwwerk  De Opdr. zal zich niet kunnen beroepen op enige leemte en/of weglating met de bedoeling een of ander supplement bovenop de prijs van zijn offerte te vorderen (art. 82, al. 1 van KB 1). (2)Het onderhoud van de werken en van de technische installaties gedurende de werken en de waarborgtermijn. (3)De algemene werfuitrustingen in overeenstemming met de bepalingen van dit Best. en de geldende verordeningen. (4)Het perfecte onderhoud van de werf en haar omgeving. (5)De vereiste preventie- en veiligheidsmaatregelen voor de werken die deel uitmaken van deze opdracht, de maatregelen met betrekking tot het personeel dat wordt ingezet of de personen die toegang hebben tot de werf, tot de medeaannemers en de openbare regieën en de maatregelen die als het geval zich voordoet op de bestaande bouwwerken/planten dienen te worden toegepast. (6)Het rechtsgeldig afvoeren van de werf van aarde, modder, afval, materialen, puin, afbraakmateriaal,. afkomstig van deze opdracht, naar een recyclinginstallatie in overeenstemming met het Regeringsbesluit van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 16 maart 1995 betreffende de verplichte recyclage van bepaald bouw- of sloopafval (BS 06/05/1995). (7)De opslag op de door de L.W. aangeduide plaatsen van de eventueel herbruikbare producten afkomstig van de site. 
II.2.7. Looptijd
140 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Geen

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zonder voorwerp

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver moet 1 verplichte referentie indienen [R1] en mag 2 facultatieve referenties indienen [R2 en R3] die betrekking hebben op werken voor de aanleg van omgeving, parken, groene ruimten, pleinen, die voorlopig werden opgeleverd gedurende de 5 jaren voorafgaand aan de uiterste datum van ontvangst van de offertes.#R1. De verplichte referentie moet betrekking hebben op een oppervlakte van minstens 5.000 m².#R2 en #R3.De facultatieve referenties moeten betrekking hebben op een oppervlakte van minstens 1.000 m².De inschrijver voegt bij zijn offerte een gegevensfiche per vermelde referentie die het volgende dient te vermelden, overeenkomstig het model dat als bijlage bij onderhavig Best. werd gevoegd (cf. Bijl. A, App. 5) :- het voorwerp van de opdracht ;- het aantal betreffende m² ;- het bedrag van de offerte/bestelling en, in voorkomend geval, van de eindafrekening ;- de datum van de voorlopige oplevering ;- de plaats van de uitgevoerde werken.Bij elke fiche moet als bijlage een certificaat van goede uitvoering gevoegd zijn, dat :- het bedrag moet preciseren, alsook de periode en de plaats van uitvoering van de werken ;- moet aangeven of de werken uitgevoerd werden volgens de regels van goed vakmanschap en op regelmatige wijze tot een goed einde gebracht werden ;- ondertekend en gedateerd moet zijn door de A.O. of de B.H.

Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), klasse 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-12 14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-11
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-12
Plaatselijke tijd: 14:30
Adres: Sectiezaal (4de verdieping), Hoogstraat 298aInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Teneinde de inschrijver toe te laten de staat van de plaatsen en de bestaande gebouwen en werken te evalueren en alle uitvoeringsmoeilijkheden in te schatten en alle omstandigheden die zich zouden kunnen voordoen, dient de inschrijver verplicht kennis te nemen van de locatie om zich een beeld te kunnen vormen van alle benodigde elementen om een offerte voor de huidige opdracht te kunnen indienen. Er wordt geen geleid bezoek voorzien. Van de inschrijver wordt verwacht dat hij de plaats op eigen kracht gaan bezoeken en hij wordt geacht de A.O. 2 dagen op voorhand van zijn bezoek te verwittigen. Als bewijs dat hij de locatie bezocht heeft, vult de inschrijver de verklaring op eer van zijn bezoek aan de site in, ondertekent deze en voegt het document vervolgens toe aan zijn offerte (cf. Bijl. G).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
33 Wetenschapsstraat, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-28

Vergelijkbare advertenties van BDA