Gan - Technische Dienst

OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN VAN DEPANNAGE EN ONDERHOUD VAN GEBOUWEN VAN HET AGENTSCHAP



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: GAN - Technische Dienst
Postadres: de Broquevillelaan 12 ,BE-1150 Brussel
Contactpersoon: Julita Finet
Tel: +32 27780825
E-mail: Jultia.Finet@arp-gan.be
Internetadres(sen): www.arp-gan.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=320404


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
OVERHEIDSOPDRACHT VAN DIENSTEN VAN DEPANNAGE EN ONDERHOUD VAN GEBOUWEN VAN HET AGENTSCHAP 
Referentienummer: ST (ARP)-18/1551-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50000000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de aanstelling van een dienstverlener die zal instaan voor het onderhoud en voor de depannagebijstand aan de gebouwen van het Agentschap.
De toepassingsgebieden zijn opgenomen in de technische voorschriften van dit bijzonder bestek.
De opdracht heeft een looptijd van drie jaar vanaf 02/04/2019.
De opdracht zal één keer worden verlengd voor een periode van een jaar, behoudens opzegging door één van de partijen betekend via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste zes maanden voor het einde van de looptijd van 3 jaar.
De dienst wordt continu verzekerd.
Deze opdracht doet geen afbreuk aan de mogelijkheid voor het Agentschap om een beroep te doen op een andere dienstverlener voor punctuele opdrachten, zonder exclusiviteit voor de opdrachtnemer van deze opdracht.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
II.2.4. Beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de aanstelling van een dienstverlener die zal instaan voor het onderhoud en voor de depannagebijstand aan de gebouwen van het Agentschap. De toepassingsgebieden zijn opgenomen in de technische voorschriften van dit bijzonder bestek. De opdracht heeft een looptijd van drie jaar vanaf 02/04/2019. De opdracht zal één keer worden verlengd voor een periode van een jaar, behoudens opzegging door één van de partijen betekend via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste zes maanden voor het einde van de looptijd van 3 jaar. De dienst wordt continu verzekerd. Deze opdracht doet geen afbreuk aan de mogelijkheid voor het Agentschap om een beroep te doen op een andere dienstverlener voor punctuele opdrachten, zonder exclusiviteit voor de opdrachtnemer van deze opdracht. 
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht zal één keer worden verlengd voor een periode van een jaar, behoudens opzegging door één van de partijen betekend via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste zes maanden voor het einde van de looptijd van 3 jaar. 


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Het bewijs van de erkenning in categorie P1 en van de registratie van ondernemer in klasse 1.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1) Een algemene jaarlijkse omzet op het activiteitengebied betroffen door deze opdracht (diensten van onderhoud en depannagebijstand gebouwen) van minimaal 500.000,00 ? excl. btw voor de drie laatste beschikbare boekjaren in functie van de datum van oprichting van de onderneming of van begin van activiteiten van de ondernemer, voor zover deze informatie over deze omzetten beschikbaar is;2) De onderschrijving van een verzekeringsdekking tegen beroepsrisico's voor een minimumbedrag van 100.000,00 ? excl. btw per schadegeval.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een lijst met de belangrijkste soortgelijke diensten van een minimaal gecumuleerd bedrag van 250.000,00 ? excl. btw per jaar, tijdens de drie laatste jaren (2015, 2016 en 2017), met opgave voor elk van deze diensten van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-10-25 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-10-25
Plaatselijke tijd: 11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Brussel, BE Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-19

Vergelijkbare advertenties van BDA