Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Postadres: Marcelbroodthaers 2 ,BE-1060 Brussel
Contactpersoon: 10-31 I-FBA.515 Sylvie ADELMENT
Tel: +32 24322649
E-mail: sylvie.adelment@infrabel.be
Internetadres(sen): www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=316128
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
GSM-R : Swaps, swap antennas & new sites Referentienummer: I-FBA51-0000565351-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 50300000
II.1.3. Type opdracht: leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Vervangen van ongeveer 240 GSM-R sites van de oude generatie alsook alle passieve antennesystemen (antennes, kablering, connectiek,.) en de bouw van ongeveer 40 nieuwe sites.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Vervangen van ongeveer 240 GSM-R sites van de oude generatie alsook alle passieve antennesystemen (antennes, kablering, connectiek,.) en de bouw van ongeveer 40 nieuwe sites. Deze marktraadpleging omvat volgende onderdelen; De modernisering van BTS'en (SWAP) die nog van een eerste generatie zijn en repeater systemen De installatie van de GSM-R uitrusting en van het passief antennesysteem van nieuwe GSM-R sites (excl. Civiele werken) Het vernieuwen van het passief antennesysteem van GSM-R sites
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) (het UEA-documentvindt u terug in bijlage van de aankondiging van de opdracht en in te vullen via de website: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl).De volgende attesten dienen reeds toegevoegd te worden aan uw kandidatuur : - Een uittreksel uit het strafregister of een door een bevoegde rechterlijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst afgegeven gelijkwaardig document waaruit blijkt dat de betrokkene niet is veroordeeld voor een overtreding voorzien door artikel 67 van de wet van 17 juni 2016 en van artikel 67 van het Koninklijk Besluit tot plaatsing van 18 juni 2017. Dit uittreksel mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.- Een recent attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen tot betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.Voor de inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de maatschappelijke zekerheid der arbeiders, wordt het recente attest uitgereikt door de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid en heeft het betrekking op het laatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de kandidaturen. Voor de inschrijver die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt, wordt het recente attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid. Dit attest bevestigt dat de inschrijver voldoet aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Dit attest mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.Wanneer de inschrijver personeel tewerkstelt dat zowel onder het tweede lid als onder het derde lid valt, zijn de bepalingen van beide leden toepasselijk.-Een recent attest waaruit blijkt dat de inschrijver aan zijn fiscale verplichtingen voldoet. Het attest wordt uitgereikt door de bevoegde binnenlandse en/of buitenlandse overheid en bevestigt dat de inschrijver heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Dit attest mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.- Een origineel attest van niet-faillissement, afgeleverd door de bevoegde autoriteit van het betrokken land. Dit attest mag niet ouder zijn dan 3 maanden vanaf de uiterlijke datum voor de ontvangst van de kandidaturen.Er dient opgemerkt dat het attest uitgereikt door de Sociale Zekerheidsinstelling, het fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten en het attest van niet-faillissement niet moeten worden aangeleverd in de hypothese dat ze beschikbaar zijn op een gratis toegankelijk database, of ze reeds zijn aangeleverd in het kader van een andere procedure op voorwaarde dat de betrokken ondernemers in hun aanvraag tot deelneming of in hun offerte de procedure identificeren tijdens dewelke zij deze documenten reeds hebben voorgelegd en voor zover de voormelde inlichtingen en documenten nog beantwoorden aan de gestelde vereisten
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- de kandidaat dient een zakencijfer van minimaal 750.000 ? /jaar voor de 3 laatste afgesloten boekjaren aan te tonen ;- de economische en financiële capaciteit van de kandiderende bedrijven zal ook gecontroleerd worden door een D&B evaluatie (Dun & Bradstreet) en zijn ratio's. Elke kandidaat kan het rapport gratis bekomen bij Dun & Bradstreet. De economische en financiële betrouwbaarheid van de kandidaat moet gegarandeerd worden door een Dun & Bradstreet index kleiner dan of gelijk aan 2. Indien er voor een kandidaat geen Dun & Bradstreet rapport bestaat, kan een gelijkwaardig alternatief voorgesteld worden.De bewijsstukken voor de selectiecriteria betreffende de economische en financiële draagkrachten dienen te worden toegevoegd aan de kandidatuur en het UEA-document.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- De kandidaat leverancier moet mits de nodige certificaten kunnen aantonen dat zijn voorgestelde uitrusting conform is met de Europese en Belgische wetgeving. De firma levert hiervoor minstens het CE certificaat alsook een geschreven bevestiging op erewoord.- De kandidaat moet 3 referenties (>100 uitrustingen of vervangingen per jaar per referentie) geven, waar gelijkaardige uitrusting reeds geïnstalleerd en/of in gebruik is. De referenties moeten komen uit de industrie of uit een gelijkaardige sector als deze van INFRABEL.Voor elke referentie worden de hoeveelheden & een samenvattende beschrijving van het project in kwestie gegeven, het "as-built" dossier, alsook sinds wanneer deze geleverd zijn inclusief de diensten die aangeboden worden.Voor elke referentie wordt een tevredenheidsattest, getekend door de klant, gevoegd waarbij de klant in kwestie bevestigt dat de apparatuur geaccepteerd is en zonder problemen werkt (maw. zonder noemenswaardige openstaande punten).- De technici en hun kader (vertegenwoordigers, aanspreekpunten, call center,.) moeten het Frans of het Nederlands uitstekend beheersen (begrijpen, spreken en schrijven op een niveau C1 van het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader voor Talen) en een passieve kennis hebben van de andere landstaal (begrijpen en praten op een niveau B2 van het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader voor Talen). De kandidaat toont deze capaciteit aan door het leveren van een CV van de officiële aanspreekpunten en/of de vertegenwoordigers en van minstens 4 technici en call center operatoren.- Het personeel dat de interventies zal uitvoeren beschikt over de nodige certificaten om te werken op installaties onder spanning (BA4/BA5) en werken op hoogte (minstens niveau werken op hoogte met valbeveiliging). De kandidaat voegt het bewijs van het volgen van (en slagen in) de opleiding aan de eerder vermelde CV's toe.- De kandidaat leverancier levert het bewijs dat hij verzekerd is tegen incidenten & schade veroorzaakt door derden (onderaannemers als externe partijen), alsook tegen schade die door eigen personeel veroorzaakt wordt.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-10-19 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Indiening kandidatuur:Iedere kandidaat zal, ten laatste 12u, bij Infrabel zijn kandidatuur indienen.De kandidatuur dient te worden ingediend op het volgende adres:Infrabel NV PROCUREMENT10-31 I-FBA.515REF. F12/0000565351/6000219307Marcel Broodthaersplein 21060 BrusselDe kandidatuur moet in twee exemplaren (papierenversie) ingediend worden en een elektronische versie via e-mail (ICTkandidaturen@infrabel.be met als referentie F12/0000565351/6000219307).Informatie over het bestek en aanvullende documenten:Het lastenboek wordt pas toegestuurd na een positieve evaluatie van de kandidatuur.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-13