Directie Vervoerinfrastructuur

6.15.2. Ontwerpopdracht - Reconstructie of zware renovatie van het Joods Museum van België - Dienstenopdracht - Mededingingsprocedure met onderhandeling



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Vervoerinfrastructuur
Postadres :  Vooruitgangstraat 56 , BE - 1210   Brussel
Contactpersoon:   Directie Vervoerinfrastructuur
Tel:   +32 22774665
E-mail:   aanbestedingen.beliris@mobilit.fgov.be
Internetadres(sen):   http://www.beliris.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=315070


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
6.15.2. Ontwerpopdracht - Reconstructie of zware renovatie van het Joods Museum van België - Dienstenopdracht - Mededingingsprocedure met onderhandeling  
Referentienummer:   DIT-6.15.2.-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De volledige studie- en opvolgingsopdracht van werken om het Joods Museum van België, in de Miniemenstraat nr. 21 te Brussel, te renoveren en aan te passen aan de hedendaagse museumnoden ( reconstructie of zware renovatie).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-04


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   II.2.14)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Nadere inlichtingen
In plaats van:
De aanbestedende overheid voorziet de organisatie van een eerste (vrij) bezoek in het kader van de selectiefase. De gegevens hiervoor worden binnenkort in een terechtwijzend bericht meegedeeld. Tijdens de tweede fase van de procedure zal voor de geselecteerde kandidaten een tweede bezoek worden georganiseerd. De praktische informatie zal meegedeeld worden bij de offerteaanvraag.
Te lezen:
In het kader van deze 1ste fase ( kwalitatieve selectie) worden er twee plaatsbezoeken georganiseerd. Voor meer informatie zie document ERRATUM 1 - Terechtwijzend bericht nr. 1 - Avis rectificatif n°1.pdf. Tijdens de tweede fase van de procedure zal voor de geselecteerde kandidaten een tweede bezoek worden georganiseerd. De praktische informatie zal meegedeeld worden bij de offerteaanvraag.
Afdelingsnummer:   VI.3)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Nadere inlichtingen
In plaats van:
1. Het volledig bijzonder bestek kan gratis online worden gedownload op de website https://enot.publicprocurement.be. 2. De kandidaturen moeten via de elektronische applicatie e-Tendering worden ingediend. (cf. Art. 53 e.v. KB Plaatsing) Het versturen van een kandidatuur per e-mail is niet toegestaan. Voor meer informatie, zie punt 2.7. op pagina 29 van de administratieve clausules van het bijzonder bestek. 3. Het bijzonder bestek voorziet een bijzondere bepaling inzake belangenvermenging en afspraken. (cf. Art. 51 KB Plaatsing) Voor meer informatie, zie punt 4.2. op pagina 13 van de administratieve clausules van het bijzonder bestek. 4. De inschrijvers dienen het ingevulde UEA aan hun offerte toe te voegen (cf. art 73 van de wet en 38 e.v. KB Plaatsing). Voor meer informatie, zie punt 2.2. op pagina 21 van de administratieve clausules van het bijzonder bestek.
Te lezen:
1. Het volledig bijzonder bestek kan gratis online worden gedownload op de website https://enot.publicprocurement.be. 2. De kandidaturen moeten via de elektronische applicatie e-Tendering worden ingediend. (cf. Art. 53 e.v. KB Plaatsing) Het versturen van een kandidatuur per e-mail is niet toegestaan. Voor meer informatie, zie punt 2.7. op pagina 29 van de administratieve clausules van het bijzonder bestek. 3. Het bijzonder bestek voorziet een bijzondere bepaling inzake belangenvermenging en afspraken. (cf. Art. 51 KB Plaatsing) Voor meer informatie, zie punt 4.2. op pagina 13 van de administratieve clausules van het bijzonder bestek. 4. De inschrijvers dienen het ingevulde UEA aan hun offerte toe te voegen (cf. art 73 van de wet en 38 e.v. KB Plaatsing). Voor meer informatie, zie punt 2.2. op pagina 21 van de administratieve clausules van het bijzonder bestek. 5. In het kader van deze 1ste fase ( kwalitatieve selectie) worden er twee plaatsbezoeken georganiseerd:.  Op dinsdag 18.09.2018, van 10u00 tot +/- 11u00.  Op donderdag 20.09.2018 van 14u00 tot +/- 15u00. Het afspraakpunt is geplaatst voor de ingang van het museum ( Minimenstraat, nr. 21 - 1000 Brussel). Contact: Philippe Marescq - 0497/38 50 55. De deelneming aan deze bezoeken is niet verplicht. Wegens organisationële redenen is de voorafgaande inschrijving verplicht, via een email naar aanbestedingen.beliris@mobilit.fgov.be (bureau, naam, e-mail, Mobiel). De deelneming wordt beperkt tot 2 personen per bureau.
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
In het kader van deze 1ste fase ( kwalitatieve selectie) worden er twee plaatsbezoeken georganiseerd:
 Op dinsdag 18.09.2018, van 10u00 tot +/- 11u00
 Op donderdag 20.09.2018 van 14u00 tot +/- 15u00
Het afspraakpunt is geplaatst voor de ingang van het museum ( Minimenstraat, nr. 21 - 1000 Brussel). Contact: Philippe Marescq - 0497/38 50 55
De deelneming aan deze bezoeken is niet verplicht.
Wegens organisationële redenen is de voorafgaande inschrijving verplicht, via een email naar aanbestedingen.beliris@mobilit.fgov.be (bureau, naam, e-mail, Mobiel)
De deelneming wordt beperkt tot 2 personen per bureau.

Vergelijkbare advertenties van BDA