Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Rijksinstituut voor Ziekte - en Invaliditeitsverzekering
Postadres : Avenue de Tervueren 211 Tervurenlaan , BE - 1150 Bruxelles - Brussel
Contactpersoon: Dieter Van Hamme
Tel: +32 27397230
E-mail: dieter.vanhamme@riziv.fgov.be
Internetadres(sen): www.riziv.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=314131
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie en inrichting van een kantoorgebouw gelegen aan de Galileelaan 5 te 1210 Brussel. Referentienummer: RIZIV-INAMI-FM-2018-09-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De Opdracht heeft als voorwerp de werken, de leveringen, de diensten, het vervoer, de arbeidskrachten en alle middelen, nodig voor de uitvoering van de renovatie- en inrichtingswerken in het Galileï-gebouw gelegen aan de Galileelaan 5 te 1210 Brussel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-28
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Er zijn 4 detailtekeningen (W.21.01, W.21.02, W.21.04 en W.21.05) toegevoegd bij de opdrachtdocumenten op e-notification. Deze horen bij het gedeelte BAR, artikel 57.00.21.