Infrabel - Directie Asset Management

TR 083447: Aanpassing aan het vrijeruimteprofiel van rotswanden en Stabilisering van talud



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  INFRABEL - Directie Asset Management
Postadres :  Rue Ernest Solvay 1 , BE - 4000   LUIK
Contactpersoon:   TUC RAIL N.V., via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail:   ppcell@tucrail.be
Internetadres(sen):   www.infrabel.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=315860


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
TR 083447: Aanpassing aan het vrijeruimteprofiel van rotswanden en Stabilisering van talud  
Referentienummer:   I-AM (TR)-TR 083447-F05_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45112600
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit de uitgraafwerken in rotsachtig grond en ophogingswerken om de volgende baanvakken te herprofileren/stabiliseren:
- Baanvak 1 : Spoor A tussen de KP 120.350 en 120.760 (ophoging),
- Baanvak 2 : Spoor A en B tussen de KP 120.970 en 121.170 (uitgraving),
- Baanvak 3 : Spoor A tussen de KP 121.400 en 121.800 (ophoging),
- Baanvak 4 : Spoor B tussen de KP 121.500 en 121.600 (uitgraving),
- Baanvak 5 : Spoor A tussen de KP 123.320 en 123.530 (ophoging),
- Baanvak 6 : Spoor B tussen de KP 123.700 en 124.130 (ophoging),
- Baanvak 7 : Spoor B tussen de KP 124.210 en 124.400 (ophoging),
- Baanvak 8 : Spoor A en B tussen de KP 126.450 en 126.670 (uitgraving),
- Baanvak 9 : Spoor A en B tussen de KP 127.530 en 127.820 (uitgraving).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-23


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-09-04
Plaatselijke tijd:   12:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-09-11
Plaatselijke tijd:   12:00
Afdelingsnummer:   IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-09-04
Plaatselijke tijd:   12:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2018-09-11
Plaatselijke tijd:   12:00
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Het verbeterbericht 2 werd toegevoegd aan de opdrachtdocumenten.
Bovendien wordt aan de aannemers die niet konden deelnemen aan het verplichte plaatsbezoek van 20/08/2018, de mogelijkheid geboden deel te nemen aan een nieuw verplicht plaatsbezoek dat zal doorgaan op 6/09/2018 in de voormiddag. Modaliteiten om zich in te schrijven voor dit plaatsbezoek: zie het deel "Clauses contractuelles générales" van het bestek.
Hierdoor wordt de limietdatum voor het indienen van de offertes uitgesteld naar 11 september 2018 om 12 uur.

Vergelijkbare advertenties van BDA